Gå til innhold

Photoshoot - Hege Kristin - Kritikk?

lohelle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tok dette bildet i går.. Et av 670 (!!) bilder over noen timer.. hehe!

Kvinnfolk som liker seg fremfor kamera er TOPP!

(hun søker forresten på noe Frøken Norge greier osv..)

Hva syns DERE ?

9373868[/snapback]

Tja.. litt kjedelig kanskje? Mulig at det er bakgrunnen som gjør det, og det at hun ser litt 'blek' ut. Virker som om det er noen unaturlige blåtoner i huden hennes. Se for eksempel på armen.. Blir litt blass farge på hele bildet. Kanskje du kan legge på litt filter?

Må det være fargebilde? Kan gjøre mye bare med å leke litt med det i PS.. :)

Bare et overdrevet forslag:

hege2nk9.jpg

Lenke til kommentar

Jeg synes bildet er flott på mange måter. Modeller er nydelig, og formatet er, vell, uvanlig. Med det mener jeg at det er litt uvanlig med så smalt format på et portrett/modellbilde. Vet ikke helt om jeg liker den beskjæringen, for å være ærlig. Den siste versjonen til lohelle var i alle fall bedre enn den første.

Jeg vil også skrive et par ord om apens forslag. Jeg synes den tinten passet veldig godt til det øvrige innholdet i bildet. Det minner meg om bilder i dameblader fra femti og sekstitallet, og slik ser modellen ut også.

Lenke til kommentar

Det andre var bedre ja... Men for min del er fokus mer på antrekket enn på jenta. Det var kanskje det som var litt av tanken?

Min versjon var overdrevet og på grensen til myk pop-art, og PMnormal traff bra med beskrivelsen. (selv om jeg ikke hadde sånt i tankene). Men jeg synes fokus dras mer mot ansiktet og trekkene hennes når fargene blir mer duse.. Sort/hvitt hadde kanskje også passet bra om du ville få frem de pene trekkene hennes? ..spesielt lepper og kinnben kommer mer til syne da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...