boart Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Kjøpte min første mp3 spiller i dag,en Zen V plus. installerte programvaren som fulgte med,men får bare beskjed om at jeg må koble til spilleren,selv om den er tilkoblet og påslått. Har en mistanke om at programvaren ikke er kompatibel med Vista. Noen fler som har vært borti dette? Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg droppet programvaren og bare plugget den inn jeg. Vista finner den automagisk og starter veiviser for sync med WMP. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Følger nok kun med drivere til XP, men Creative har gjort leksen sin og lagt drivere på nettet. Zen V-drivere og Media Explorer for Windows Vista. Lenke til kommentar
boart Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Jeg droppet programvaren og bare plugget den inn jeg. Vista finner den automagisk og starter veiviser for sync med WMP. 9373827[/snapback] Lastet ned driveren og prøvde og installere,men får beskjed om å koble til spilleren,men det går ikke an å koble til. Fjernet alt av programvare og åpnet WMP,men får ikke kontakt me pc'n! Lenke til kommentar
Ray_l Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 boart: Fått det til å fungere? Tenkte litt på denne modellen selv, er vel ingen begrensning på hvor store filer man kan ha på den? f. eks en prestasjon på 4-500 Mb? Lenke til kommentar
Gompen14 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ja, jeg hadde også noe problem med dette første gangen. Jeg tror jeg fiksa det med og trykke in reset knappen O_o. Ellers så kan det hende at du må lade den helt opp første gangen Lenke til kommentar
boart Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Fikk det til omsider.Måtte inn i systemet(c:\windows\system32\DriverStore\FileRepository) for å installere driveren! Nå virker alt som det skal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå