Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

[Løst] Ulyd Intel ProSet Wireless

Anbefalte innlegg

Heisann!

Maskinen min bruker Intel Proset Wireless for å koble til trådløse nettverk. Om jeg kobler opp manuelt skjer det ikke noe, men når maskinen kobler til ved oppstart, eller at maskinen faller ut for så å kobler til igjen selv kommer en typisk feilmelding lyd ala bios lyd (er usikker på om det er noe men en lyd som gjerne kommer før man har fått installert lydkortet).

Det alene at maskinen hyler nå og da er irriterende nok det, men lyd er høy og kraftig. Som igjen medfører litt ekstra nerver og hjertepumping! :ohmy:

Håper noen kan gi et tips på hva problemet er og ikke minst en løsning! :)

Endret av Montgomery
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg avinstallerte og oppdaterte software og driveren, det funket ikke.

Jeg avinstallerte kun softwaren, da kom jeg meg ikke på windows sin wifi oversikt, slik at det funket ikke.

Men, løsningen trengte ikke være så avansert. I programvaren som Intel gir med, som viser oversikten over trådløsenettverk hadde en fin meny som heter Verktøy->Applikasjonsinnstillinger. Der kunne jeg skru av hele varselet, både lyd og bilde!

Hadde kanskje vært greit å få en liten billedlig påminnelse om at jeg var koblet til, men adrenalin nivået med å logge seg på nett er ikke så stort lenger. :)

Endret av Montgomery
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...