AvIOn Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hei alle sammen. Nå begynner min gode gamle maskin å fuske litt, og slippe litt taket i i svingene... Det jeg sitter på i dag er: AMD 64 3200+ Mobile (uklokket da den ikke tåler å bli klokka lengre) 1 gb single-channel ram radeon x850 Pro 2x 160 GB Disker Så det jeg er ute etter er følgende: AMD-Prosessor 2 GB ram ATI skjermkort Kabinett med PSU (kab trenger ikke være superfancy i det hele tatt, det er jo bare en boks der delene skal være) Harddisk, trenger ikke mere enn 320 GB her Skjer, tastatur, mus, speakers osv har jeg fra før! Hva kan man få dette ned i ? Skal primært brukes til surfing, world of warcraft (vil ha god flyt her), minesveiper(hehe), og annet "kontorstæsj". Ikke noe heftig redigering, ingen heftige spill som skal kjøres. Men er litt greit at det er litt stillegående. Også må jo selvfølgelig dataen være en god del kvassere enn den jeg har i dag! Merkbar forskjell på alt av applikasjoner er ett møst. Noen forslag? Pris ja... Max 5000 spenn? Håper på kjappe svar =) Lenke til kommentar
provolone Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hei alle sammen. Nå begynner min gode gamle maskin å fuske litt, og slippe litt taket i i svingene... Det jeg sitter på i dag er: AMD 64 3200+ Mobile (uklokket da den ikke tåler å bli klokka lengre) 1 gb single-channel ram radeon x850 Pro 2x 160 GB Disker Så det jeg er ute etter er følgende: AMD-Prosessor 2 GB ram ATI skjermkort Kabinett med PSU (kab trenger ikke være superfancy i det hele tatt, det er jo bare en boks der delene skal være) Harddisk, trenger ikke mere enn 320 GB her Skjer, tastatur, mus, speakers osv har jeg fra før! Hva kan man få dette ned i ? Skal primært brukes til surfing, world of warcraft (vil ha god flyt her), minesveiper(hehe), og annet "kontorstæsj". Ikke noe heftig redigering, ingen heftige spill som skal kjøres. Men er litt greit at det er litt stillegående. Også må jo selvfølgelig dataen være en god del kvassere enn den jeg har i dag! Merkbar forskjell på alt av applikasjoner er ett møst. Noen forslag? Pris ja... Max 5000 spenn? Håper på kjappe svar =) 9373658[/snapback] skal du ha med eller uten OS, og skal du bygge selv? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) kabb ATX SONATA III 500W http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:1577870 legg till disse tinga så blir det ca 5 høvdinger Abit IP35-E - 900kr GeIL DDR2- 2048 MB - 900kr Intel Core 2 Duo E6750 - 1500kr grafikkort 8600 gt - 1000kr Samsung SpinPoint T166 320GB - 600kr Endret 28. august 2007 av kvase Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå