Gå til innhold

Liten gutt på brett:D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint bilde med god dybdefølelse. Tror det hadde gjort set bedre som landskapsformat. Du kunne gjort det litt mer flid med redigeringen. Ser ut som om du har markert alt for grovt rundt gutten og med for liten feather når du brukte motion blur. :) Du kunne kanskje med fordel ha gått enda nærmere / zoomet mer.

Lenke til kommentar
Fint bilde med god dybdefølelse. Tror det hadde gjort set bedre som landskapsformat. Du kunne gjort det litt mer flid med redigeringen. Ser ut som om du har markert alt for grovt rundt gutten og med for liten feather når du brukte motion blur.  :) Du kunne kanskje med fordel ha gått enda nærmere / zoomet mer.

9374409[/snapback]

Brukte motion blur, og brukte feather på 60... legger ved 3 bilder til, ingen er gjort noe med i PS enda;) Lurer egentlig bare på om dette er noen bilder dcet er verdt å bruke tid på, og om de har potensiale... Skal jeg bruke bilde 1 gjør jeg meg selvfølgelig mye mer flid med arbeidet...

post-117757-1188252943_thumb.jpg

post-117757-1188252937_thumb.jpg

post-117757-1188252953_thumb.jpg

EDIT:lEif

Endret av Mister_joney
Lenke til kommentar
Ikke så spennende denne gang, Joney.

9377786[/snapback]

Takk for svar. MEner du at noen av disse kan ha potensiale, eller er dette et sånt prosjekt som bare isje funker?

9380871[/snapback]

For meg fungerer de overhodet ikke som bilder, men hey, hvorfor lytte til meg. Jeg er jo ikke akurat kjent som den store actionfotografen her på forumet. Få tar så statiske bilder som meg, så mine uttalelser er nok til en viss grad basert på mine egne preferanser, som er ganske stillestående. Skatebildene dine har jeg mer sans for.

Lenke til kommentar
Ikke så spennende denne gang, Joney.

9377786[/snapback]

Takk for svar. MEner du at noen av disse kan ha potensiale, eller er dette et sånt prosjekt som bare isje funker?

9380871[/snapback]

For meg fungerer de overhodet ikke som bilder, men hey, hvorfor lytte til meg. Jeg er jo ikke akurat kjent som den store actionfotografen her på forumet. Få tar så statiske bilder som meg, så mine uttalelser er nok til en viss grad basert på mine egne preferanser, som er ganske stillestående. Skatebildene dine har jeg mer sans for.

9380947[/snapback]

Ok, takk for godt og utfyllende svar, men smaken er som baken;)... Bilr nok ikke så mye skatebilder framover med tanke på at SB-600 blitzen min gikk i bakken i går:(

Lenke til kommentar
Bilr nok ikke så mye skatebilder framover med tanke på at SB-600 blitzen min gikk i bakken i går:(

9381013[/snapback]

:cry:

Kjenner følelsen - sjøsatte selv et objektiv for noen måneder siden :(

Tom

9381124[/snapback]

Skikkelig nedtur... Men fyren i fotobutikken sa at det kanskje ikke va så dyrt å fikse den, så han sendte den til reprasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...