Gjest Gjest_Gjest_* Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg er en jente på 15 år. Har opplevd mye drit gjennom livet mitt (venninner som har prøvd å ta selvmord mm) og jeg har hatt mye stress med flytting fra et anna land og tilbake. Etter en veldig sterk opplevelse i vår har jeg hatt store problemer psykisk. Har hatt humørsvingninger og er ofte deppa og jeg er redd for å bli skada av noen personer jeg har fortid med, for å bli lurt og for å miste venner. De siste to ukene har jeg vært veldig trøtt og slapp og klarer ikke å gjøre noe, men har allikvell vanskelig for å såve, kan være sånn i flere timer. Har en kjæreste og vi har hatt et seksuelt forhold i ca et halvt år nå. Vi bruker som oftest kondom, men det har vært ganger hvor vi har brukt angrepiller (3, kansje 4 ganger). Jeg har passet på å ta angrepillene så fort som mulig etter at vi har hatt sex. Sist jeg tok angrepille var for 2 uker siden. Vet noen hva som kan feile meg? Tusen takk for svar . Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg hadde ikke brukt angrepille som en " å faen, for 4 gang nå, jaja" ting. Jeg hadde iallefall lært av 1 gang. Psykisk form og fysisk form henger veldig godt sammen, prøv å jogg litt, beveg deg og tren litt ,så får du det bedre og du slapper av og kroppen hviler mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå