Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Trøtt og sliten, men greier ikke å såve.

Gjest Gjest_Gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gjest_*

Jeg er en jente på 15 år. Har opplevd mye drit gjennom livet mitt (venninner som har prøvd å ta selvmord mm) og jeg har hatt mye stress med flytting fra et anna land og tilbake. Etter en veldig sterk opplevelse i vår har jeg hatt store problemer psykisk. Har hatt humørsvingninger og er ofte deppa og jeg er redd for å bli skada av noen personer jeg har fortid med, for å bli lurt og for å miste venner. De siste to ukene har jeg vært veldig trøtt og slapp og klarer ikke å gjøre noe, men har allikvell vanskelig for å såve, kan være sånn i flere timer.

Har en kjæreste og vi har hatt et seksuelt forhold i ca et halvt år nå. Vi bruker som oftest kondom, men det har vært ganger hvor vi har brukt angrepiller (3, kansje 4 ganger). Jeg har passet på å ta angrepillene så fort som mulig etter at vi har hatt sex. Sist jeg tok angrepille var for 2 uker siden. Vet noen hva som kan feile meg? Tusen takk for svar :) .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...