Mortis360 Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 fatter ikke hvorfor MS ikke kan ha en Online tjeneste som er knyttet opp til Gamertagget, hvor også alle game saves blir uploada, så når man skal spille på en annen box og legger til gamertaggen så blir også save games med...det burde funke lett som en trille.. 9380926[/snapback] Støtter denne, savegames burde bli inkludert i Online tjenesten, tungvindt slik det er nå. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 fatter ikke hvorfor MS ikke kan ha en Online tjeneste som er knyttet opp til Gamertagget, hvor også alle game saves blir uploada, så når man skal spille på en annen box og legger til gamertaggen så blir også save games med...det burde funke lett som en trille.. 9380926[/snapback] Støtter denne, savegames burde bli inkludert i Online tjenesten, tungvindt slik det er nå. ~ Mortis360 9381043[/snapback] Jeg regner med at de ikke vil ha ansvaret for savegamene til 10 millioner mennesker... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 hva slags ansvar er det?, dessuten er det bra rundt 6mill på Live det er jo bare og ha en online lagrings tjeneste Lenke til kommentar
Amored Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 hva slags ansvar er det?, dessuten er det bra rundt 6mill på Livedet er jo bare og ha en online lagrings tjeneste 9382224[/snapback] Hvor mange klager tror du MS får, om savegamene plutselig forsvinner? Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 hva slags ansvar er det?, dessuten er det bra rundt 6mill på Livedet er jo bare og ha en online lagrings tjeneste 9382224[/snapback] Hvor mange klager tror du MS får, om savegamene plutselig forsvinner? 9382346[/snapback] MS har allerede en online service som er mye viktiger i en del folks øyne, nemlig Hotmail.com, så savegames burde ikke være noe problem for dem og lagre. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Mulig denne er blitt postet tidligere, men for sikkerhets skyld: Xbox 360 Memory Card 512 MB Lenke til kommentar
technofranki Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg har skrevet en liten guide på min engelske blogg om hvordan man kan ta backup av innhold på både harddisk og fra minnekort. Har også noen linker der til sider som hjalp meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå