stiose Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Den vakre byen Molde. Når jeg ser nå, står det "Your package has experienced an exception.", uten at jeg vet hva det skal bety. Videre står det: Local Time DescriptionOSLO, NO 03/10/2007 10:39 FORWARDED TO THE FACILITY IN THE DESTINATION CITY Jeg tar det som et tegn på at den er på vei til Molde, jeg da. 9625661[/snapback] Hva står det hvis du velger norsk språk på siden til www.ups.com? Nå står det som følger på min pakke: VIDERESENDT TIL KONTORET I DESTINASJONSBYEN Nå finnes det så vidt ikke noe UPS kontor her jeg bor, så hva de mener med det vet jeg ikke. Håper jeg har den før helgen, blir lenge å vente hvis jeg må vente helt til mandag... Endret 3. oktober 2007 av stiose Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Hihi, skiftet til norsk jeg også. Passe rett frem de oversettelsene der. "Din pakke har erfart et unntak." Men jeg tror ikke UPS har noe kontor i Molde heller, egentlig, så hvor de har sendt den hen er jeg usikker på. Bare det ikke er Posten. :/ Endret 3. oktober 2007 av OML Lenke til kommentar
stiose Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Etter hva jeg leser så har de bare kontorer i Oslo og Bergen. Mulig de sammarbeider med noen andre transportselskaper? Vet DHL gjør det... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Må nesten være noe sånt. Samme kan det være, egentlig, bare jeg får min i morgen. Lenke til kommentar
ralex Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg fikk min levert av en med UPS logo på jakka si og jeg bor hverken i Oslo eller Bergen hehe. Lenke til kommentar
Oluu Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Fikk min også idag, ganske kjapp levering imo. Får ikke mobilen til å synkronisere med PC-en, har en del saker jeg kunne tenkt å flytte fra pc til mobi PC-en fant visst men var unknown device og no greier ;s Lenke til kommentar
j0llenor Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Sweet da er den kommet i hus. Fikk den idag kl 12 på døren Oluu, husk at tlfen må være avslått for at den skal kunne kobles til PC-en Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Satser på at min kommer i dag. Har sagt fra til de i kjellerleiligheta at de skal ta den i mot, siden jeg ikke er hjemme, satser på at det er greit for postmannen. De er jo tross alt besteforeldra mine. Lenke til kommentar
Oluu Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ja da funka alt plutselig mye bedre, hehe :!: Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hihiii, da sendte bestemor akkurat SMS om at pakka var kommet. UPS-fyren ringte meg akkurat for å forsikre seg om at han var på rett spor. Gata vår er ikke lagt inn på mange GPS-kart ennå, vet jeg. Det blir en lang ettermiddag på jobb. :/ Er jo over en halvtime til lunsj og greier. Lenke til kommentar
stiose Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Noen som vet hva som gjøres hvis man ikke er hjemme å kan ta imot pakken når den kommer? Lenke til kommentar
Oluu Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 De kan komme til arbeidsplassen din med pakka Lenke til kommentar
stiose Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hihi, skiftet til norsk jeg også. Passe rett frem de oversettelsene der. "Din pakke har erfart et unntak." Men jeg tror ikke UPS har noe kontor i Molde heller, egentlig, så hvor de har sendt den hen er jeg usikker på. Bare det ikke er Posten. :/ 9626408[/snapback] Hvordan ser den videre "loggen" av pakkesporingen din ut frem til du fikk pakken? Lenke til kommentar
stiose Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 De kan komme til arbeidsplassen din med pakka 9632737[/snapback] Tviler på at de tar en times omvei Lenke til kommentar
Oluu Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hehe, de ringer deg ihvertfall når pakka di er klar til å kjøres ut til deg. Han som ringte meg tilbød meg ihvertfall å kjøre pakka til arbeidsplassen min, hvis ikke så kunne han levere neste dag om jeg var hjemme da sa han. Kanskje du har en bestemor/annen slektning som bor hjemme som kan skrive under, i så fall så kan du be de levere pakka di dit så kan du selv hente den der etter arbeidstid? Lenke til kommentar
stiose Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ja, blir vell til at jeg får noen til å ta imot den for meg. Håper jeg skal få den i morgen, men tviler på at jeg har den før på mandag, siden det er da som er forventet leveringsdato... Lenke til kommentar
stiose Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Noen av dere som har fått pakken som kan fortelle meg hva "loggen" på sporingsinformasjonen sier etter: VIDERESENDT TIL KONTORET I DESTINASJONSBYEN Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ingenting ... Jeg sjekket en drøy time etter at pakken var levert, men det sto ikke noe mer da. Han som leverte til meg ringte når han sto rett nedi veien, fordi han ikke visste hvor denne gata mi var hen. Heldigvis har jeg besteforeldre i sokkelleiligheta, så de tok i mot pakka for meg. Jeg ville ikke en gang spørre om han kunne ta en times omvei, stakkars mann, hadde vel nok å gjøre. Dessuten vet jeg hvor jævlig det er med kunder som alltid forventer så mye ekstra av oss i serviceyrker ... Lenke til kommentar
stiose Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Snakket med en idag som mente at alt som ble sendt med Ups og som skulle nord for Trondheim ble sendt med posten. Noen som kan bekrefte/avkrefte det? Endret 4. oktober 2007 av stiose Lenke til kommentar
fredes Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Har du ikke fått ny da? 9626200[/snapback] Det drøyde veldig før de skjønte at det var best at jeg fikk ny. Jeg får ny så snart de mottar den jeg sender tilbake. Håper UPS går med på å plukke opp pakken på kort varsel i morra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå