Gå til innhold

En liten test av Neonode N2

Anbefalte innlegg

Den vakre byen Molde.

Når jeg ser nå, står det "Your package has experienced an exception.", uten at jeg vet hva det skal bety. Videre står det:

Local Time    Description

OSLO,

NO  03/10/2007  10:39  FORWARDED TO THE FACILITY IN THE DESTINATION CITY

Jeg tar det som et tegn på at den er på vei til Molde, jeg da. :)

9625661[/snapback]

Hva står det hvis du velger norsk språk på siden til www.ups.com?

Nå står det som følger på min pakke:

VIDERESENDT TIL KONTORET I DESTINASJONSBYEN

Nå finnes det så vidt ikke noe UPS kontor her jeg bor, så hva de mener med det vet jeg ikke.

Håper jeg har den før helgen, blir lenge å vente hvis jeg må vente helt til mandag...

Endret av stiose
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hihi, skiftet til norsk jeg også. Passe rett frem de oversettelsene der. :p

"Din pakke har erfart et unntak."

Men jeg tror ikke UPS har noe kontor i Molde heller, egentlig, så hvor de har sendt den hen er jeg usikker på. Bare det ikke er Posten. :/

Endret av OML
Lenke til kommentar

Hihiii, da sendte bestemor akkurat SMS om at pakka var kommet. UPS-fyren ringte meg akkurat for å forsikre seg om at han var på rett spor. Gata vår er ikke lagt inn på mange GPS-kart ennå, vet jeg. :wee:

Det blir en lang ettermiddag på jobb. :/ Er jo over en halvtime til lunsj og greier.

Lenke til kommentar
Hihi, skiftet til norsk jeg også. Passe rett frem de oversettelsene der. :p

"Din pakke har erfart et unntak."

Men jeg tror ikke UPS har noe kontor i Molde heller, egentlig, så hvor de har sendt den hen er jeg usikker på. Bare det ikke er Posten. :/

9626408[/snapback]

Hvordan ser den videre "loggen" av pakkesporingen din ut frem til du fikk pakken?

Lenke til kommentar

Hehe, de ringer deg ihvertfall når pakka di er klar til å kjøres ut til deg. Han som ringte meg tilbød meg ihvertfall å kjøre pakka til arbeidsplassen min, hvis ikke så kunne han levere neste dag om jeg var hjemme da sa han. Kanskje du har en bestemor/annen slektning som bor hjemme som kan skrive under, i så fall så kan du be de levere pakka di dit så kan du selv hente den der etter arbeidstid? :D

Lenke til kommentar

Ingenting ... Jeg sjekket en drøy time etter at pakken var levert, men det sto ikke noe mer da.

Han som leverte til meg ringte når han sto rett nedi veien, fordi han ikke visste hvor denne gata mi var hen. Heldigvis har jeg besteforeldre i sokkelleiligheta, så de tok i mot pakka for meg. Jeg ville ikke en gang spørre om han kunne ta en times omvei, stakkars mann, hadde vel nok å gjøre. :)

Dessuten vet jeg hvor jævlig det er med kunder som alltid forventer så mye ekstra av oss i serviceyrker ...

Lenke til kommentar
Har du ikke fått ny da?

9626200[/snapback]

Det drøyde veldig før de skjønte at det var best at jeg fikk ny. Jeg får ny så snart de mottar den jeg sender tilbake. Håper UPS går med på å plukke opp pakken på kort varsel i morra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...