Gå til innhold

En liten test av Neonode N2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn, da har jeg også bestilt min :-) Gleder meg til å få denne lille krabaten. Har også bare fått Neo ref. nummer, men er jo ikke sikkert UPS nummer blir sendt før de faktisk er sendt fra Neo. Kan jo hende de heller ikke har på lager, men bare at vi skal tro det på websiden. De er vel ikke kjent for å holde tider hehe.

Lenke til kommentar
Noen som kan bekrefte at man får UPS nr når Neonode har sendt telefonen?

9619760[/snapback]

 

Da har jeg fått mail fra Neonode at min telefon er sendt.

I mailen står også sporings nr til ups!

 

Står at jeg skal ha telefonen innen 72 timer, er dette en frist de klarer å holde uannsett hvor man bor i norge?

Endret av stiose
Lenke til kommentar
Noen som kan bekrefte at man får UPS nr når Neonode har sendt telefonen?

9619760[/snapback]

 

Da har jeg fått mail fra Neonode at min telefon er sendt.

I mailen står også sporings nr til ups!

 

Står at jeg skal ha telefonen innen 72 timer, er dette en frist de klarer å holde uannsett hvor man bor i norge?

9621404[/snapback]

Jeg som bor i Tønsberg (østlandet) tok det 8 dager før telefonen kom. Min lå tydeligvis i Tyskland i 3 dager pga. været. :confused:

Lenke til kommentar
Da har jeg fått mail fra Neonode at min telefon er sendt.

I mailen står også sporings nr til ups!

9621404[/snapback]

 

Samme her! :D Dette blir bra!

 

datating: Vil tro du var litt uheldig med omstendighetene. Slik jeg har forstått det pleier de ikke være sene med leveransene, generelt sett.

Lenke til kommentar
Jøss, de ser ut til å holde ord. Sporet akkurat opp pakken min, den ble sendt ut for levering fra Oslo 08:25, for håpe den ankommer Sandefjord iløpet av dagen.

9624748[/snapback]

 

Hva står det på planlagt levering på din pakke?

 

Min ankom også Oslo 08:25 idag, men planlagt levering er ikke før den 08.10.07?

Lenke til kommentar

Den vakre byen Molde.

 

Når jeg ser nå, står det "Your package has experienced an exception.", uten at jeg vet hva det skal bety. Videre står det:

 

    Local Time    Description

OSLO,

NO  03/10/2007  10:39  FORWARDED TO THE FACILITY IN THE DESTINATION CITY

 

Jeg tar det som et tegn på at den er på vei til Molde, jeg da. :)

Lenke til kommentar

Min telefon ble sendt mandag 3. september og var meg i hende rundt 1230 tirsdag 4. september. Det skal selvsagt nevnes at den telefonen jeg fikk var og er ødelagt. Jeg antar at de sendte avgårde min i ekspressfart for at jeg skulle hjelpe dem med opptreningen av supportavdelingen.

De er for øvrig veldig vanskelige å trene, så jeg er fremdeles en heldig eier av en sort liten støvsamler med skjermbasert tasteløsning.

Jeg bor forresten i Trondheim.

Lenke til kommentar

Har du ikke fått ny da?

 

Jeg bestilte min tirsdag 2. oktober, og fikk den på døra onsdag 3 oktober. Det kaller jeg rask levering.

Telefon ligger på lading, men det er selvsagt slått på og testa litt. Virker unektelig rå ut, bare jeg får synka med Activesync nå da hehe.

 

Min telefon ble sendt mandag 3. september og var meg i hende rundt 1230 tirsdag 4. september. Det skal selvsagt nevnes at den telefonen jeg fikk var og er ødelagt. Jeg antar at de sendte avgårde min i ekspressfart for at jeg skulle hjelpe dem med opptreningen av supportavdelingen.

De er for øvrig veldig vanskelige å trene, så jeg er fremdeles en heldig eier av en sort liten støvsamler med skjermbasert tasteløsning.

Jeg bor forresten i Trondheim.

9625784[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...