B4stian Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Hva synes dere om lyden under en samtale? Jeg synes den blir dårligere og dårligere... var inne i en butikk i dag der de spilte normal musikk (volum og sjanger) og jeg hørte bare deler av hva han sa i den andre enden. Volumet var på det høyeste (5). EDIT: Trenger også en steg-for-steg guide for å sette opp MMS på denne. (Netcom) Prøvd 20 forskjellige ting nå, men uten nytte... Endret 7. september 2007 av datating Lenke til kommentar
auto6 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Tja: for å finne ut hvilke missed calls; det ligger under History på første side i hovedmenyen. Det andre vet jeg ikke. Jeg lurer også på hvordan man setter opp denne for wap og mms. Noen andre som savner stoppeklokke og nedtellingstidtaker? Lenke til kommentar
stalegjelsten Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Okey. å 3500 etter toll/moms/frakt osv? Ikke verst;) Har den norsk t9? 9376525[/snapback] Ja, skal være inkl. VAT (mva) og har ikke fått noe krav om noe mer enn det som ble trukket når jeg betalte den hos Neonode. Foreløpig har den ikke Norsk T9. Hvis den blir lansert i Norge så vil det komme en oppdatering med norsk språk og T9 som kan lastes ned. 9376557[/snapback] Jeg har nå fått krav fra UPS på kr 998,- for moms og UPS' fortollingsutgifter. Jeg ringer neonode i løpet av noen dager og ber dem ta regningen. Håper dette går i orden. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Okey. å 3500 etter toll/moms/frakt osv? Ikke verst;) Har den norsk t9? 9376525[/snapback] Ja, skal være inkl. VAT (mva) og har ikke fått noe krav om noe mer enn det som ble trukket når jeg betalte den hos Neonode. Foreløpig har den ikke Norsk T9. Hvis den blir lansert i Norge så vil det komme en oppdatering med norsk språk og T9 som kan lastes ned. 9376557[/snapback] Jeg har nå fått krav fra UPS på kr 998,- for moms og UPS' fortollingsutgifter. Jeg ringer neonode i løpet av noen dager og ber dem ta regningen. Håper dette går i orden. 9458734[/snapback] Det fikk jeg også. På siden til Neonode står det jo "The price includes VAT, shipment and handling", mens på kravet fra UPS er prisen på 439 euro uten mva/vat. Kom med tilbakemelding etter du har snakket med dem. Lenke til kommentar
Tja Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Det er nok helt riktig. Vi har betalt svensk mva, og må også betale norsk ved import - med mindre vi får tilbake fra Neonode. Det er prisen en har betalt for varen som blir fortollingsgrunnlaget. Neonode burde selvsagt ha trukket eksklusive svensk mva i de tilfeller hvor ordren kommer fra andre land enn Sverige. Eksempler på slik behandling finnes blant hos Hush Tech., Clove Tech., etc. Vi burde vel alle kreve dette fra Neonode - men juridisk sett har vi vel ikke krav på dette...? Sjekket forresten opp mht. kalenderoppføring på mainscreen, og "recurring" alarm med Neonode (ref. mitt innlegg over). Dette er dessverre noe som ikke støttes i dag, men de sendte henvendelsen min over til teknisk. Må si jeg klør meg på hodet over at slikt ikke er gjennomtenkt... Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hei. Flott test, fikk veldig lyst på denne, men føler jeg må ha en mobil i tillegg isf. Dette ang moms osv. Så har dere _krav_ på å få igjen den svenske momsen, men tror ikke dem betaler tilbake 998kr. Lenke til kommentar
Richie Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (...)Jeg lurer også på hvordan man setter opp denne for wap og mms. (...) 9452812[/snapback] For Telenor gjelder følgende: Under Communication - Gprs, må du lage to aksesspunkt. F.eks en som heter Telenor MMS og en som heter Telenor WAP. Under MMS må du ha følgende innstillinger APN: mms User Name: std Password: 1234 WAP APN: wap User Name: dj Password: dj Under Application Profiles lager du også to profiler. MMS Type: MMS Access Point Telenor MMS Url: http://mmsc/ Use as HTTP proxy: No Proxy: 10.10.10.11 Port: 9201 WAP Type: WWW Access Point Telenor WAP Url: wsp://wap.telenormobil.no Use as HTTP proxy: No Proxy: 10.10.10.10 Port: 9201 Lenke til kommentar
butters Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg har nå fått krav fra UPS på kr 998,- for moms og UPS' fortollingsutgifter. Jeg ringer neonode i løpet av noen dager og ber dem ta regningen. Håper dette går i orden. Har du fått snakket med Neonode angående dette? Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Har nå fått kjøpt meg en Neonode N2 som er på vei til meg i posten. Lurer bare på om det finnes et belegg du kan legge på skjermen for at den ikke skal bli så ripete? Lenke til kommentar
Beetlebum Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Det har liggi beskyttelsesfilm for Neonode for salg på eBay siden før N2 kom ut faktisk. Det dukker opp tre versjoner hvis man søker på neonode: http://cgi.ebay.com/5-x-DuraSec-ClearTec-s...VQQcmdZViewItem http://cgi.ebay.com/DuraSec-HighTec-screen...VQQcmdZViewItem http://cgi.ebay.com/DuraSec-NanoTec-liquid...VQQcmdZViewItem Har ikke prøvd noen av dem, men er interessert i å få vite hvis du faktisk bestiller og prøver.. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hva er forskjellen på de? Lenke til kommentar
namhvo Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg har nå fått krav fra UPS på kr 998,- for moms og UPS' fortollingsutgifter. Jeg ringer neonode i løpet av noen dager og ber dem ta regningen. Håper dette går i orden. Har du fått snakket med Neonode angående dette? Hvordan gikk det? 9479301[/snapback] Ja jeg har også fått samme problem. Står klart og tydelig at prisen er inkludert frakt, fortolling og moms. Stiller meg helt uforståelig til dette. Har sendt en mail til både Neonode og UPS, håper at det ordner seg Lenke til kommentar
asod Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg har også fått krav fra UPS i dag. Dette er helt urimelig! Føler meg lurt! Har dere tenkt å betale regningen? Noen som har snakket med Neonode eller UPS enda? Lenke til kommentar
butters Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Fikk også brev fra UPS igår Skal se om jeg får tid til å ringe Neonode gjennom skype idag. Har hatt litt ustabil internet i det siste, så det er mulig jeg ikke får gjort det før på mandag. Skal komme tilbake med oppdateringer hvis jeg får snakket med dem... Lenke til kommentar
namhvo Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Fikk også brev fra UPS igår Skal se om jeg får tid til å ringe Neonode gjennom skype idag. Har hatt litt ustabil internet i det siste, så det er mulig jeg ikke får gjort det før på mandag. Skal komme tilbake med oppdateringer hvis jeg får snakket med dem... 9491946[/snapback] Supert! Tror det er veldig mange som fikk faktura fra UPS igår, sikkert alle som har kjøpt N2 Lenke til kommentar
Tja Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Fikk også brev fra UPS igår Skal se om jeg får tid til å ringe Neonode gjennom skype idag. Har hatt litt ustabil internet i det siste, så det er mulig jeg ikke får gjort det før på mandag. Skal komme tilbake med oppdateringer hvis jeg får snakket med dem... 9491946[/snapback] Supert! Tror det er veldig mange som fikk faktura fra UPS igår, sikkert alle som har kjøpt N2 9492018[/snapback] Jeg har ikke fått noe krav enda! Min kom på døren for over en uke siden. "Customs-brevet" lå fortsatt i posen utenpå pakken, så jeg har kanskje vært heldig (hvis ikke det bare var en kopi da...)? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 ja noen som har snakket med neonode? tlfen koster jo plutselig 4500 og da er jeg litt usikker. Lenke til kommentar
asod Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 ja noen som har snakket med neonode? tlfen koster jo plutselig 4500 og da er jeg litt usikker. 9492623[/snapback] Jeg ringte neonode i dag (tel: 0044 845 6022 645). De bekreftet at det har skjedd en feil, og de sa at jeg ikke behøver å betale fakturaen fra UPS. Jeg antar at hver og en av dere må ringe og si ifra for at de skal få rettet opp i feilen for de det gjelder. Lenke til kommentar
butters Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Fikk også nettopp bekreftet fra supporten at det var skjedd en feil. Jeg skulle få tilsendt en email med oppdatering på saken eller videre instrukser for hvordan det skulle ordnes. Så nå venter jeg på denne da, og satser på at det ordner seg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 flott, da ser det kanskje litt lysere ut likevel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå