stiose Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Noen som vet om jeg burde ha noen betenklighet med å bestille Neonode N2 fra http://www.unlocked-mobiles.com/ ? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Tja. Du kan få kjøpe min i stedet. Lenke til kommentar
stiose Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Tja. Du kan få kjøpe min i stedet. Tanken var å kjøpe en annen fargen enn sort.... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg har blå, men du får ikke kjøpe den. Hva gjør at du vil selge din, OML? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Tror dere man kan håpe på flere FW-oppdateringer? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg har blå, men du får ikke kjøpe den. Hva gjør at du vil selge din, OML? Først og fremst lysten på noe nytt, og det er nå en gang slik at taster alltid vil være mer komfortabelt å skrive med enn berøringsskjerm. Derfor har jeg nå tatt valget å gå over til Nokia E71. Muligheter for e-post, WLAN, GPS, QWERTY-tastatur og større skjerm/høyere oppløsning er hovedargumentene. Men det er ikke slik at jeg aktivt kommer til å fronte salg av den, blir ikke noe annonse og slikt, men hvis noen spør skal de få kjøpe den, relativt rimelig. Hvis ikke har jeg den som reserve/showoff/gøy/Mikke Mus. ... uansett er svart den feteste. ² Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Flott. Skjermen min er helt hvit. Jeg har prøvd å lade, ta ut og inn batteriet og laste ned siste software. Hva i all verden gjør med en ødelagt telefon fra et konkursrammet selskap? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Helt hvit? Hvordan hvit da? At alle pikslene lyser opp hvitt, eller fordi skjermen har fått seg en trøkk? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Nei, si det. Jeg tror da neppe skjermen har fått seg en trøkk, den er ikke synlig skadet. Alle pikslene er hvite. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Siden skjermen tydeligvis får strøm så kan det være så enkelt som at en kabel mellom skjer og main inni mobilen har løsnet. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Den fungerer faktisk. Jeg kan låse opp og igjen, og den vibrerer når jeg skriver. Problemet er at alt er helt hvitt, så jeg får ikke sett noe. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Kjøpte du den fra Neonode eller Elkjøp? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Den fungerer faktisk. Jeg kan låse opp og igjen, og den vibrerer når jeg skriver. Problemet er at alt er helt hvitt, så jeg får ikke sett noe. Da kan det være som 2mmy91 sier; dårlig kobling mellom skjerm og hovedkort. Det er jo ganske enkelt å åpne disse telefonene, det er bare klips. Ingen skruer så vidt jeg vet (har ikke prøvd), men du bryter jo forseglingen på telefonen, da. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Jeg har ikke reklamasjonsrett eller noe? http://www.mobilfiksern.no/. De så sånn passe useriøse ut, kanskje verdt et forsøk. Jeg har ikke planer om å åpne mobilen og reparere den selv. Edit: Når jeg tar av bakdekselet er ser det ikke ut til å være noen skruer, bare to røde forseglinger og klips som du sa. Nesten så jeg fikk lyst å prøve likevel. Endret 15. januar 2009 av -drugiS- Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Reklamasjonsrett hjelper desverre ikke så mye når firmaet er konkurs Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Nei, det er det som er problemet ... Så jeg har ingenting å tape på å prøve å åpne den? Great success, jeg fikk åpnet den. Jeg ser ingen løse ledninger, og forbindelsen mellom skjermen og hovedkortet er limt fast. Jeg vet ikke om det hjelper å prøve og rive av den tapen for å se om noe ikke sitter skikkelig. Helvete. Før Etter Tenker jeg tar den med ned på mobilfikser'n. :!: Endret 15. januar 2009 av -drugiS- Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hold oss oppdatert, i så fall. Lenke til kommentar
Oslojuhuu Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Oppgraderte med den siste oppdateringen i går men får ikke norsk tekst selv om jeg valgte det. Noen som vet hva som er feil? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Norsk tekst i menyene eller når du skriver SMS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå