Essem Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Sørgelig. Jeg har ennå ikke fått noe i posten. Tenkte jeg skulle be om sporingsnummer. Må jeg fylle ut skjemaet da? Det står jo ikke noen mail-adresse der så vidt jeg kan se. Ikke fant jeg noe i FAQ-en heller. Regner med at jeg kan skrive på norsk siden de er svenske og siden er oversatt til norsk? Lenke til kommentar
NeoKjakan Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Nå har jeg byttet fra OneCall til Tele2 Sheriff. De bruker bare Netcom. Nå får jeg lastet ned innstillinger for Neonode, og derfor sendt MMS og kommet meg på nettet. Det klarte jeg ikke etter at OneCall gikk over til Network Norway. Og jeg behøver ikke lenger sende smser flere ganger pga feilmeldinger. Så ting ser lysere ut :-) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Dear Customer, We are pleased to confirm that your Neonode order has been shipped from the distribution centre and should be delivered within 72 hours. w00t! Sporingsnummer ga de meg også Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Den skal altså lades i 24 timer. Får batteriet problemer hvis jeg bruker den i løpet av de timene? Litt klønete at man skal sette inn SIM-kortet og så la den lade i 24 timer... Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Spiller ingen rolle, når batteriet er fullt stopper den å lade uansett. Tar et par timer å lade min. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Eh? Det er da en grunn til at det står 24 timer i både quick start guide og brukerhåndboken. Og på hjemmesiden står det at man bør lade i minst 6 timer Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Fungerer ikke alarmen når mobilen er skrudd av? Det blir et batterisluk å ha den på hele natten bare fordi jeg bruker alarm. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Alarm fungerer ikke ved avskrudd mobil, nei ... Lenke til kommentar
stiose Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Noen som vet hvor man kan få tak i den rosa neonode n2? Elkjøp sier de selger ikke denne telefonen lengre pga mye feil på den. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Prøvd Neonode.com? Men Neonode er i store økonomiske vansker så sjansen for at de går konken er ganske så stor. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Først nå, nesten 1 år etter kjøp av N2 på elkjøp, har jeg også fått problemer. Meldinger dukker opp lenge etter, ofte ikke i det hele tatt. Telefonen låser seg ofte, osv. Bør jeg klage til elkjøp? Lenke til kommentar
NeoKjakan Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Nå? Uten å ha hatt det før? Jeg hadde masse problemer i begynnelsen, men det funker fint nå. Jeg hadde OneCall, det var ikke heldig kombinasjon. Har du byttet abonnement? Har du lagt inn ny firmware? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Nyeste firmware er innlagt ja. Har One Call jeg også, så det er mulig der problemet ligger. Ingen problemer før nå utrolig nok. I det siste har meldinger dukket opp 24 timer+ etter at de er sendt. I blant dukker meldinger opp etter telefonen er restartet. Telefonen låser seg oftere enn før også. Kanskje det kommer ny firmware snart som hjelper meg. Lenke til kommentar
NeoKjakan Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 OneCall sier de ikke støtter Neonode, så jeg byttet til Tele2Sheriff, og det hjalp. De har til og med ferdige innstillinger for Neonode. Bytt tlf eller abo., det er mitt råd. Tja, spørs om det kommer noe firmware når de nå kjemper for å ikke gå konk da. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Har fått en SMS fra ukjent nummer, noen som vet hvorfor jeg ikke får åpnet den? Lenke til kommentar
stiose Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Prøvd Neonode.com? Men Neonode er i store økonomiske vansker så sjansen for at de går konken er ganske så stor. Noen som hører noe mer ang om Neonode går konkurs? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Prøvd Neonode.com? Men Neonode er i store økonomiske vansker så sjansen for at de går konken er ganske så stor. Noen som hører noe mer ang om Neonode går konkurs? De har slått seg konkurs nå. Det skal visst vært en avdeling til som ikke er berørt av konkursen (lurer på om det var avdenlingen i England), men tviler på at det blir en ny modell. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Den Amerikanske delen er ikke berørt. Endret 15. desember 2008 av 2mmy91 Lenke til kommentar
stiose Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hva vil denne konkursen si for oss som har kjøp telefon av Neonode? Vil det ikke bli gitt support på produktet mer? Er det pga konkursen at ikke web shop'en til Neonode fungerer? Vil det si at man ikke lengre får kjøpt N2 lengre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå