Gå til innhold

En liten test av Neonode N2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et siste spørsmål før jeg skal slutte å plage dere: Ingen som fikk sporingsnummer? Må jeg altså gå rundt i uvitenhet og vente på at en lapp skal havne i postkassen?

Edit: Fikk panikk av å lese om problemene med OneCall i tråden, så da har jeg behov for å stille et lite spørsmål til. Må jeg bytte abonnement? :(

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar

Sporingsnummer kan du få ved å ringe supporten eller sende en mail til dem.

Er vel litt problemer med One Call. Har ikke hørt at andre har problemer, så tydeligvis noe med dem og Neonode som ikke går helt sammen. Jeg ville byttet til f.eks. Tele2 Sheriff for å være på den sikre siden.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt OneCall, og har hatt gjentagende problemer med smser som har blitt liggende på kortet. Bytter nå til Tele2Sheriff, de påstod at det ikke skulle være noen problemer med Neonode. Så da får man bare krysse fingrene... OneCall sa jo også at de ikke støtter NeoNode.

Lenke til kommentar

1. Jeg takler ikke å ha ting som ikke er bygget skikkelig og som knirker og desverre så var N2 veldig dårlig festet sammen i nederste del.

2. Hører en del på musikk og syntes for såvidt at mp3'en var grei, men sleit med pluggen inn i telefonen at den ikke ville sitte skikkelig etter en stund.

3. Kan hende at denne har blitt fikset til nå, men når jeg hadde den så hadde den enorme problemer med at den ikke klarte å snappe opp alle meldingene som ble sendt til meg.

Men nå må du ikke ta meg feil og tro at det er en dårlig mobil. For jeg er kanskje litt for perfeksjonist når det gjelder dette og vis man ser bort i fra disse tre feilene så er det beste mobilen jeg har vært borti.

Spesielt touchscreen var veldig bra, skrev langt raskere meldinger på denne enn det jeg gjør på vanlige knapper og på iPhone.

Endret av 2mmy91
Lenke til kommentar

Hmm... ok. MP3-spiller har jeg ved siden av, så det er ikke et problem. Dårlig byggekvalitet har jeg aldri hørt om på N2 :hmm:

Og SMS-problemene har jeg forhåpentligvis fikset ved å bytte fra OneCall :)

Edit: Neida, jeg tror det er en veldig bra mobil ;)

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar

Etter det jeg fikk med meg var at det ikke kom ann på hvilken teleoperatør man har, men som sagt. Så kan det hende at det har blitt fikset til nå, er jo nesten ett år siden jeg hadde den :p

Angående byggekvaliteten så kan det jo hende at dette har blitt fikset på i senere tid. Kjøpte telefonen ganske raskt etter at den kom ut. Men det var kun i nederste del av telefonen, akkurat rundt de hullene.

Lenke til kommentar

1) Angående byggekvalitet. Det ene hjørnet på min knirket litt også etter en stund, men det har faktisk bedret seg en del. Er likevel ikke 100% tight der nede. Ellers er byggekvaliteten solid.

2) Har ikke hatt problemer med den pluggen, strengt tatt. Har hatt telefonen i snart ett år.

3) Hadde også SMS-problemer, men da med NetCom. Har ikke hatt noe stress etter at jeg oppgraderte til siste software.

Lenke til kommentar

1. N2 har en bitteliten glippe på venstre side.

2. Har en og annen gang opplevd problem med pluggen.

3. Har alltid hatt problemer med SMS, også etter siste oppdatering.

4. (nytt punkt) Telefonen er ubrukelig bare det er vanlig dagslys, dette er fordi solen aktiverer alle sensorene på skjermen.

De to siste punktene gjør at jeg skjelden bruker N2 og heller bruker en backupmobil. Snart er det mørketid her i nord, så da skal Neonode frem i lyset... eller mørket igjen :D

Lenke til kommentar

Jeg har ingen glipe på min.

Og jeg har også alltid hatt problemer med sms, on and off. Hvilken operatør bruker du Der Gustav? Jeg skifter til fra OneCall til Tele2Sheriff til uke, de bruker bare Netcom. Tviler på at det hjelper, men er et forsøk verdt.

Og min funker fint i vanlig dagslys.

Men jeg må også få skaffet meg en backupmobil nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...