Gå til innhold

En liten test av Neonode N2


Anbefalte innlegg

Jeg har OneCall og mailet dem og spurte om jeg måtte bytte abonnement når jeg hadde Neonode, for jeg hadde skjønt det sånn at de ikke støttet Neonode, til tross for at de selger den på Elkjøp. Og fortalte dem at det var en del smser jeg ikke fikk. De svarte:

 

"Dessverre er det sant som du sier, simkortene vår støtter for tiden ikke din type telefon".

 

Gjelder dette problemet bare OneCall eller er det mange? Er det vits i å bytte abonnement? Jeg ser en har problemer med Telenor også her.

 

Det er vel bare å vente det ut da kanskje, de må jo snart finne ut av det?

 

Jeg tror ikke dette har noe med abonnementet ditt å gjøre.. som flere av oss har fått som svar fra Neonode er dette en feil på telefonen, ikke simkortet. Med mindre du ikke får meldinger dersom du bruker en annen telefon, vil jeg anta at han/hun du snakket med ikke engang har hørt om Neonode, og derfor ga deg et såkalt "manualsvar"...

 

i alle fall slik jeg tolker det =P

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Heisann! Jeg har planer om å kjøpe denne snasne mobiltelefonen, og lurer på om man behøver å låse opp noe slik som i iPhone? Kan man bare sette inn SIM-kortet (Telenor) også fungerer den?¨

 

Finnes det neonode i blå/grønn i norske butikker pr. dags dato?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det var good news :!: . Håper det stemmer. Det er vel en sms hver tredje uke som jeg ikke får, og det er jo litt ugreit, kan aldri være sikker. Og jeg vet ikke i hvilken grad OneCall er problemet heller, men det er jo ingen som kan konkurrere med dem på pris. Men da får vi håpe nye firmwaren fikser sms-problemene ihvertfall. Så gjenstår det bare å få gprs til å funke med OneCall...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har installert den nå. Nye-swipesymboler, stilige, men blir litt kaos. Og sudoku. Og intensiteten i lyset på skjermen endre seg ettersom hvor mye lys det er fra omgivelsene. Og opptaksmuligheter. Og nytt interface på MP-spilleren. Og WinWap Browser. Og litt mer småtteri jeg ikke har funnet ut av.

 

Blir spennende å se hvor lang tid det tar før det er en sms jeg ikke mottar...

 

Det gikk noen rykter om at alle skal få ny antenne, noen som vet noe om det? Den er jo for dårlig den som er nå.

Endret av NeoKjakan
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå har jeg brukt Neonoden med oppdatert programvare en liten stund, og her er mine erfaringer:

 

Pluss:

Mulighet for alternative swipe-ikoner, som er litt mer selvforklarende i funksjon

Opptaksfunksjon

 

Minus:

Det er ikke mulig å benytte de gode pil-baserte swipe-ikonene. Man må bruke de pompøse og litt barnslige nye.

Den nye musikkspilleren er crap i forhold til den gamle

To forskjellige internett-browsere. Bare forvirring.

Sudokuen er helt på trynet.

Flere valg i hovedmenyen gjør at snarveisfunksjonen som tidligere var integrert i hovedmenyen nå er et eget valg, og fører til et ekstra trykk. Kanskje en filleting, men det gjør at snarveisfunksjonen mister litt av nytteverdien ...

 

Tror det skulle være alt. Alt i alt var dette en nedtur, egentlig, men jeg skal sende tilbakemelding til Neonode med mine synspunkter, så får vi se hva som skjer. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...