2mmen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Alle telefoner kjøpt hos Elkjøp sendes til deltaservice så delta tar seg av service på neonode i norge etter hva jeg har forstått Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Ja, Deltaservice tar seg av det. Vet noen om de tar imot telefoner som er kjøpt via Neonode sin webshop? Lenke til kommentar
hayq Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Her er svaret jeg fikk av Neonode for sms problemene mine: Dear XXX Thank you for contacting Neonode regarding the SMS-issue with yout N2. Please make sure that you have got the latest software from Neonode. Visit www.neonode.com and find it under Support. You can also remove the battery from the phone for approximately 3 minutes, this might have an effect. Please, also be sure of the possibility of this being a network-issue. If we can be of any further assistance please do not hesitate to contact us. Regards, Neonode Customer Service Jeg har den nyeste software versjonen, så det kan ikke være det... får prøve å ta batteriet ut og inn og se om det hjelper. Lenke til kommentar
ralex Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 jeg bruker Telenor, og har aldri hatt problem med sms- Forsåvidt ikke med noe annet heller. Har fungert meget bra. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Faen, fikk vite idag at en kompis sendte meldinger til meg på nyttårsaften (tidlig på dagen). De har jeg ikke mottatt. Har One Call, antar at jeg også har problemet. Lenke til kommentar
blarghflargh Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har telenor og har hatt problemer med mottak av SMS. Det hjelper som regel å starte telefonen på nytt, men jeg kan jo aldri være sikker på at jeg har får alle meldingene folk sender til meg. Jævli kjipt å gå glipp av noe viktig fordi man ikke klarer å motta meldingen Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Det ble skrevet at Elkjøp hadde rettighetene til å selge denne frem til nyttår. Nå er det nytt år, er det noen andre butikker enn Elkjøp og Lefdal som selger denne? Og hva slags tilkobling til PC er det? Altså, hvordan ser pluggen man plugger i telefonen ut, er det miniUSB? Endret 9. januar 2008 av jale Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Pluggen man setter i telefonen er en propretiær Neonode-plugg. Får med USB-kabel i esken ... Endret 9. januar 2008 av OML Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Nettopp fått min N2 og sliter med sms som mange andre her. Har også onecall, og jeg får av og til plutselig 2-3 meldinger på likt og det er mange som har klagd på at jeg ikke svarer på melding når jeg ikke har fått de. Har oppdatert til nyeste versjon og alt sånt... Noen som har kontaktet onecall/netcom angående dette? Edit: Forøvrig skal det være rart at det liksom skal være nettproblemer når jeg ikke hadde noen sånne problemer før jeg fikk N2en? Hva i alle dager er det som gjør at nettet ikke liker neonoden? Endret 14. januar 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Har skjedd et par ganger med meg også, men det er lenge siden sist ... Lenke til kommentar
blarghflargh Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Det ble skrevet at Elkjøp hadde rettighetene til å selge denne frem til nyttår. Nå er det nytt år, er det noen andre butikker enn Elkjøp og Lefdal som selger denne? Og hva slags tilkobling til PC er det? Altså, hvordan ser pluggen man plugger i telefonen ut, er det miniUSB? Neonode har vært så jævla sleipe å lage en egen liten plugg... en tynn og brei liten tass som kun de lager.. Pluggen du har i andre enden er selvfølgelig vanlig usb. Denne følger med i esken. Ellers kan du bruke minnekortet i en minnekortleser Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Neonode har vært så jævla sleipe å lage en egen liten plugg... en tynn og brei liten tass som kun de lager.. Hehehe.. Er de de første til å gjøre det liksom? On topic: Virker som om problemet med forsvinnende meldinger har ordnet seg av en eller annen grunn Vet ikke om noen meldinger jeg har gått glipp av ihvertfall. Lenke til kommentar
blarghflargh Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Nå er min telefon helt død. Går ikke ann å skru den på i det hele tatt. Må være en sånn instant death bug de har lagt inn =( Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Har opplevd det også en gang, jeg. Bare ta ut batteriet i et lite minutt, kjør i den litt strøm (aller helst fra laderen, ikke USB-kabelen) og skru på. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Hah. rett over en time siden jeg skreiv at jeg ikke har hatt noe meldingsproblemer. Det stemte da tydeligvis ikke, siden det var to meldinger nå som jeg skulle ha fått... Vurderer angrerett sterkt nå. Edit: Det blir helt klart angrerett siden jeg fikk 21 (!!) meldinger plutselig når jeg byttet tilbake til den gamle mobilen. Tror jeg holder meg til Sony Ericsson da. Synd. Synes mobilen var herlig, men klarer ikke leve med å bare motta 50% av alle meldingene jeg mottar (Kanskje litt overdrivelse, men alikevel..) Endret 16. januar 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
oleost Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 angrerett? Har du mulighet til å få den byttet pga av feil. har ikke du bare rett på å få den fikset da? Lenke til kommentar
blarghflargh Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 ...Det blir helt klart angrerett... Du sitter nok i saksa, med mindre du nettopp har kjøpt den. Du får ikke penga igjen, bare ny telefon av nøyaktig samme type =D Btw, telefonen er HELT død. Ingenting funker. Har snakka en del med supporten på Neonode, og de kom fram til at den måtte sendes inn.. krise nå.. uten telefon i altfor mange dager =( Lenke til kommentar
gwilhelm Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Et lite spørsmål. Jeg har nettopp bestilt en Neonode N2, og sjekket automatiske oppsett wap/mms etc på Netcoms sider. Ser at de kun har internett tilgjengelig. Om noen av dere eminiente N2 eiere benytter netcom, har dette vært en utfordring for noen av dere? Eventuelle andre operatører hvor disse innstillingene er greie å få på plass? Lenke til kommentar
blarghflargh Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Et lite spørsmål. Jeg har nettopp bestilt en Neonode N2, og sjekket automatiske oppsett wap/mms etc på Netcoms sider. Ser at de kun har internett tilgjengelig. Om noen av dere eminiente N2 eiere benytter netcom, har dette vært en utfordring for noen av dere? Eventuelle andre operatører hvor disse innstillingene er greie å få på plass? Hvis du leter litt tilbake i tråden, så er det noen som har oppgitt andre modeller du kan bruke. Er vel ingen som har "støtte" for Neonode N2 enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå