stiose Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Har opplevd feil ved mottak av sms. Folk sender meg sms, men jeg får de ikke. Dette skjer av og til. For å få til å motta sms igjen må jeg restarte telefonen, men de meldingene som jeg ikke har mottatt dukker aldri opp. Noen andre som har opplevd dette? Lenke til kommentar
stiose Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Kan virke som om at det er bare jeg som har dette problemet!? Får vell sende en mail til Neonode. Hvilken mail adr skal man bruke? Må man skrive på engelsk, eller er det noen svensker som leser mailen? Lenke til kommentar
stiose Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Kan virke som om at det er bare jeg som har dette problemet!?Får vell sende en mail til Neonode. Hvilken mail adr skal man bruke? Må man skrive på engelsk, eller er det noen svensker som leser mailen? Ingen som vet? Lenke til kommentar
Der Gustav Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg fikk det samme problemet så sent som i går. Jeg kontaktet dem gjennom siden deres http://neonode.com/en/support/contact/technical-support/ Lenke til kommentar
stiose Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg fikk det samme problemet så sent som i går. Jeg kontaktet dem gjennom siden deres http://neonode.com/en/support/contact/technical-support/ Har også kontaktet de. Regner med du også legger ut en post her når du har fått svar!? Lenke til kommentar
hayq Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Tror jeg har samme problem, en venn av meg fra USA sendte meg 4 meldinger, men jeg fikk ingen av dem. Så kan dere poste her hva Neonode svarer? Har prøvd å slå av og på mobilen for å se om meldingene vil dukke opp, men det hjalp ikke Lenke til kommentar
stiose Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Tror jeg har samme problem, en venn av meg fra USA sendte meg 4 meldinger, men jeg fikk ingen av dem. Så kan dere poste her hva Neonode svarer?Har prøvd å slå av og på mobilen for å se om meldingene vil dukke opp, men det hjalp ikke Tror nok de meldingene er tapt, i alle fall hvis du har samme problem som meg. Du skal få høre når jeg har fått svar fra de! Lenke til kommentar
StineSch Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg og har det problemet!!!! SInnsykt irriternde, i alle fall på bursdagen sin;) Forøvrig vet man jo aldi om man er upopulær eller ikke mottar sendte sms.. I tillegg blacker telefonen noen ganger, tør jo ikke slå den av i frykt for at den ikke starter igjen. Kan det være den nye oppdateringen tro??? Faen så kjipt, er jo ellers så fornøyd.. Lenke til kommentar
stiose Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg og har det problemet!!!! SInnsykt irriternde, i alle fall på bursdagen sin;) Forøvrig vet man jo aldi omman er upopulær eller ikke mottar sendte sms.. I tillegg blacker telefonen noen ganger, tør jo ikke slå den av i frykt for at den ikke starter igjen. Kan det være den nye oppdateringen tro??? Faen så kjipt, er jo ellers så fornøyd.. Det at man ikke mottar sms har ingen sammenheng med firmware, i alle fall ikke hos meg, har hatt det på alle versjonene jeg har kjørt. Hvilken opperatør bruker dere andre som har dette problemet? Jeg har OneCall Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg har aldri hatt det problemet, telehor her. Lenke til kommentar
Der Gustav Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Chess her, altså netcom sitt nett. Lenke til kommentar
StineSch Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Chess her, altså netcom sitt nett. samme her. Lenke til kommentar
stiose Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 OneCall bruker jo også nettet til Netcom. Kansje feilen ligger der? Lenke til kommentar
Der Gustav Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Et liknende problem nevnes her. Det ser ut til at problemet sansynligvis ligger hos Netcom... Endret 31. desember 2007 av Der Gustav Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Har One Call selv, men tror ikke jeg har problemet dere nevner. Ingen som har klaget på at jeg ikke svarer i hvert fall, og sender av og til melding til meg selv også for å teste. Endret 31. desember 2007 av StaBBer Lenke til kommentar
stiose Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Får vel bare smøre oss med tålmodighet å vente for å høre hva Neonode sier om problemet. Lenke til kommentar
stiose Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Her er en til med samme problem: http://www.redneo.com/forum/viewtopic.php?f=24&t=3606 Lenke til kommentar
oleost Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Har levert min N2 inn til reperasjon for å se om dei klarer å finne ut noe, har samme problemet med at jeg ikke mottar alle smser.. Når jeg fant ut dette så byttet jeg telefon, da fikk jeg plutselig 11 meldinger på rekke og rad. noen som var noen par dager gamle også.. Lenke til kommentar
stiose Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Har levert min N2 inn til reperasjon for å se om dei klarer å finne ut noe, har samme problemet med at jeg ikke mottar alle smser.. Når jeg fant ut dette så byttet jeg telefon, da fikk jeg plutselig 11 meldinger på rekke og rad. noen som var noen par dager gamle også.. Kjøpte du din telefon hos Neonode eller Elkjøp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå