-Tommy Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg har ihvertfall ikke funnet flymodus på den. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg har ihvertfall ikke funnet flymodus på den. Er vel bare å starte den opp uten simkort? Eller så kan man gå inn på (høyre sweep oppover) -> Kommunikasjon -> Telefon -> Bytt nettverk... -> Avregistrer. Lenke til kommentar
hayq Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg har ihvertfall ikke funnet flymodus på den. Er vel bare å starte den opp uten simkort? Eller så kan man gå inn på (høyre sweep oppover) -> Kommunikasjon -> Telefon -> Bytt nettverk... -> Avregistrer. Hvis du starter den uten sim kort kan du så bruke mp3 funksjonen og sånt? for de fleste mobiler går jo ikke an å starte uten noe sim kort Lenke til kommentar
Der Gustav Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Telefonen funker fint uten simkort. Om du plukker ut simkorte vil den søke etter dekkning med full styrke, så det er ikke serlig lurt åp bruke det som flymodus Selvsakt kan du jo si at den har flymodus til eventuelle kabinansatte som skulle klage, og bevise dette ved å sende en SMS ( noe som ikke går, dermed tror den eventuelle kadinansatte som klage tro at den har flymodus) :!: Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Åja, dette visste jeg ikke Aldri prøvd å starte opp uten simkort Lenke til kommentar
Richie Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg pleier bare å snu simkortet på den jeg. Er plass til det der. Da mister jeg ikke simkortet heller Lenke til kommentar
hayq Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Telefonen funker fint uten simkort. Om du plukker ut simkorte vil den søke etter dekkning med full styrke, så det er ikke serlig lurt åp bruke det som flymodus Selvsakt kan du jo si at den har flymodus til eventuelle kabinansatte som skulle klage, og bevise dette ved å sende en SMS ( noe som ikke går, dermed tror den eventuelle kadinansatte som klage tro at den har flymodus) :!: Hva med den andre alternativen han forslår? Kommunikasjon -> Telefon -> Bytt nettverk... -> Avregistrer. vil dette funke som "flymlodus"? Lenke til kommentar
Der Gustav Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Hehe, greit å kunne hjelpe. Gud vet hvor mange flystyrter jeg nettop forhindret Endret 18. desember 2007 av Der Gustav Lenke til kommentar
hayq Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Forresten går det an å mulittaske på mobilen? f.eks høre på musikk mens man skrive sms osv? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ja, er ingen problemer det. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ja, man må bare huske på å ikke avslutte musikkspilleren, men heller gå rett i hovedmenyen mens du står i spilleren. Om du tar venstresweep vil du (naturlig) nok lukke spilleren, og musikken stopper. Lenke til kommentar
oleost Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hei, er det bare jeg, eller går overføringer av filer fra pcen til standard sd kort på neonode sinnsykt tregt? Noen som veit om det er dårlig MiniSD kort som følger med eller om det er neonoden som er flaskehals? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Aner ikke, men minner om USB1.0 hastigheter ja... Lenke til kommentar
oleost Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Tror dere at det hjelper å slå av mobilen før en overføre, slik at den dukker opp som vanlig minnepenn? Får prøve så snart jeg er ferdig med ene overføringen jeg holder på med no.. Lenke til kommentar
oleost Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Hmm, klarte ikke å måle hastigheten når jeg har telefonen på, men når jeg har den av går det med 430kb/s .. Men har et annen spørsmål, men programmer som smart simon, neo slot og diverse andre har jeg problemer med å trykke på dei forskjellige knappene.. Er det min nForze som er litt ødelagt eller er den bare ikke nyaktig nok til slike ting? EDIT, jeg klarer å trykke på knappene vist jeg flytter programmet på skjermen til forskjellige steder for å trykke på forskjellige knapper.. kan det hende at noen av sensorene er ødelagt>? Endret 20. desember 2007 av oleost Lenke til kommentar
hayq Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Tenkte nå å bestille en Neonode N2 til meg gjennom Neonode`s online butikk, men ser at de ikke har Norge på listen av land under registreringen. Så hvordan har dere bestilt den fra Neonode`s side når man ikke kan velge Norge? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Du kan ikke bestille fra Neonode sine sider lenger fordi Elkjøp har begynt å selge den. Lenke til kommentar
hayq Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Du kan ikke bestille fra Neonode sine sider lenger fordi Elkjøp har begynt å selge den. Kjipt da, var ellers billigere hos de enn hos Elkjøp Lenke til kommentar
hayq Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Så har jeg endelig kjøpt min egen Neonode N2. Kjærlighet ved første blikk:) hehe så jeg satt opp mms og gprs instillingene og sendte en mms til broren min som gikk greit, men så fikk jeg en mms tilbake av han. Jeg åpnet for å se den, men da skrev tlf bare Laster... men ingen kom opp... sånn stod skjerm i flere min, så jeg lukket programet og prøvde å åpne meldingen litt senere igjen, men da fikk jeg dette opp: Application Messaging.exe has performed an illegal operation and will be shut down. If the problem preisits contact the program vendor. Noen som vet hva dette betyr? har dere andre opplevd noe lignende? Hva er problemet? kunne ikke fjerne/lukke denne meldingen, så ble nødt til å slå tlf av og på igjen Lenke til kommentar
hayq Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Fant dette på en netside: Other interesting feature at Neonode N2 is called WRR “Web Radio Recorder“. It allows you to download tracks from internet radio stations to play back later, and records only music and strips out the speech, and presumably ads. It’s a good deal for consumers but probably not a good for the radio station. To use WRR, you need to connect the N2 up to a PC running the WRR client. Noen som har vet noe mer om WRR? hvor man evt kan laste det ned og bruke det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå