-Tommy Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Elkjøp har enerett på salg av den frem til januar. Vis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
niixon Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Elkjøp har enerett på salg av den frem til januar. Vis jeg ikke husker helt feil. mener jeg har lest det eg og.. så det er sikkert rett Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Er 2mmen som har skrevet dette så det stemmer nok med tanke på at han jobber på elkjøp. Vil bare meddele at Neonode N2 Kommer hos Elkjøp. den er underveis. Prisen vil ligge rundt 3499 - 4000. Vanskelig å si enda. Så gled dere Elkjøp for også enerett på denne ut året. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Noen måte å se hvor lenge man har ringt? Total samtaletid? Lenke til kommentar
Richie Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Elkjøp har enerett på salg av den frem til januar. Vis jeg ikke husker helt feil. Elkjøp og Lefdal isåfall. Så den på Lefdal første dagen den kom inn. Men det er vel samma kjeden vel? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Elkjøp har enerett på salg av den frem til januar. Vis jeg ikke husker helt feil. Elkjøp og Lefdal isåfall. Så den på Lefdal første dagen den kom inn. Men det er vel samma kjeden vel? Det er samme kjeden ja, ihvertfall slik etter det jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Begge er i hvert fall eid av Dixons-kjeden ... Lenke til kommentar
varmluft Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) MMS/GPRS-oppsettet mitt ser slik ut, og det funker Gjelder for Tele2.Skal vel bare være å forandre fra port 8080 til 9201 under MMS, så funker det. GPRS Access Point: - Tele2 MMS : Name: Tele2 MMS APN: internet.tele2.no User Name: Password: ******** - Tele2 WAP : Name: Tele2 WAP APN: internet.tele2.no User Name: Password: ********Application Profiles: -MMS - Tele2 MMS Type: MMS AccessPoint: Tele2 MMS URL: http://mmsc.tele2.no Use as HTTP proxy (tag on) Proxy: 193.012.040.014 Port: 9201 -WWW - Tele2 WAP Type: WAP Access Point: Tele2 WAP URL: http://wap.tele2.no Use as HTTP proxy (tag on) Proxy: 130.244.196.090 Port: 8080 Takk. Dette oppsettet virker for Tele2. Endret 13. desember 2007 av varmluft Lenke til kommentar
stiose Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ser det er litt forskjell på de to siste versjonene med t9-norsk kontra den første.På den første versjonen så kunne jeg bla nedover med joysticken og da kom forslagene på ordene inn i teksten, mens på de to siste versjonene så kommer det opp en liste der man får velge hvilket ord man skal bruke. Er der mulig å gjøre noen forandringer slik at orden forandres i teksten uten at man får opp denne listen? Ikke sikkert det ble så god forklart dette, men håper noen skjønte det Noen her som er gode i engelsk? Tenkte jeg skulle poste dette spm på redneo, men trenger litt hjelp med engelsken... Lenke til kommentar
glosi Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Begge er i hvert fall eid av Dixons-kjeden ... Elkjøp eier 100% av aksjene i Lefdal. Ikke Dixon. Men Dixon eier Elkjøp. KILDE: http://www.purehelp.no Endret 11. desember 2007 av glosi Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Begynner å bli litt skuffetr over byggekvaliten til N2 nå, til å begynne med så virket den veldig robust og knirket ikke litt. Mens nå så knirker hele nedre delen på telefonen. Kan presse den hvertfall en mm inn når jeg trykker nede. Noen andre med samme erfaring? Lenke til kommentar
stiose Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Begynner å bli litt skuffetr over byggekvaliten til N2 nå, til å begynne med så virket den veldig robust og knirket ikke litt. Mens nå så knirker hele nedre delen på telefonen. Kan presse den hvertfall en mm inn når jeg trykker nede. Noen andre med samme erfaring? Er det samme med min telefon. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Ok, er litt kjipt. Virket som at den var veldig godt sammenbygd når jeg fikk den. Lenke til kommentar
glosi Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Sjsjj. ikke ødelegg for meg nå. hehe. Jeg får min N2 i morra. Gleder meg som en liten unge.. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hehehe, du har all grunn til å glede deg. Eneste minuset jeg har funnet med den er den knirkingen. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Begge er i hvert fall eid av Dixons-kjeden ... Elkjøp eier 100% av aksjene i Lefdal. Ikke Dixon. Men Dixon eier Elkjøp. KILDE: http://www.purehelp.no Ah, ok. Takk for infoen. Purehelp er egentlig ei ganske så kjekk side. --- Telefonen min har også begynt å knirke i nedre hjørnet :/ Riktig så kjedelig. Lenke til kommentar
Richie Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Begynner å bli litt skuffetr over byggekvaliten til N2 nå, til å begynne med så virket den veldig robust og knirket ikke litt. Mens nå så knirker hele nedre delen på telefonen. Kan presse den hvertfall en mm inn når jeg trykker nede. Noen andre med samme erfaring? Er det samme med min telefon. Min også, men det bryr meg egentlig veldig lite. Jeg kan trykke den inn ca 0,5mm. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Min er ny, så det er ikke et stort problem enda. Man man kan trykke bittelitt inn. Har OneCall (netcom), hvordan finner jeg MMS/GPRS innstillinger som fungerer? Lenke til kommentar
stiose Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Min er ny, så det er ikke et stort problem enda. Man man kan trykke bittelitt inn. Har OneCall (netcom), hvordan finner jeg MMS/GPRS innstillinger som fungerer? N2 skal stå i listen til Netcom. Har også hørt at du kan bestille oppsett til Nokia 3650 som du finner på Nokia sine nettsider. Lenke til kommentar
Jannis-Jaaplin Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Min er ny, så det er ikke et stort problem enda. Man man kan trykke bittelitt inn. Har OneCall (netcom), hvordan finner jeg MMS/GPRS innstillinger som fungerer? Du kan også bruke oppsettet til LG KE970. Telenor sitt virker i allefall på Neonoden... =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå