B4stian Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Okay, bare lurte. Bruker full hele tiden. Får heller skru ned litt hvis det begynner å bli lite batteri igjen. 9379508[/snapback] Har ladet min for 2. gang nå. Den varte i rundt 1 døgn for meg første gang. MP3-spilleren var i bruk i rundt 2 per timer, 20 minutter taletid og en god del fram og tilbake for å teste telefonen. Det er jo trossalt Windows CE på den og generelt så sluker jo slike telefoner strøm. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jepp. Jeg stort sett alltid ladet telefonene mine hver natt uansett, så det er ikke noe problem på denne heller. Hadde langt større problemer med min N95 som ikke holdt en arbeidsdag engang. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Du sier det er windows ce, vil da DETTE programmet fungere på telefonen? Hva er begrensningene på antall sms og kontakter? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Tvilsomt, med mindre noen bestemmer seg for å porte det. Den har en begrensning på opptil 500 SMS. Kontakter vet jeg ikke. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Formulerte meg litt feil... Dette programmet legger man inn på pc'en, og man kan ta backup av telefonen, og skrive melding fra deg på pc'en og slikt. Jeg gjør dette med min qtek 8310, og der kan jeg også bruke outlook, noe som også går ann på N2, derfor lurte jeg.... Men hvis ingen vet, og ingen har lyst til å prøve, så må jeg sende en mail til søta bror. edit: bare å si ifra hvis noen vil prøve, så kan jeg stille med software... og også gjerne prøve å bruke telefonen med gladpack/plastfolie på skjermen. edit2: Programmet funker mot mobiler med Windows mobile 2002 og senere... Så, hva er N2 basert på? Endret 28. august 2007 av jalejale Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Å, sånn ja. Det vet jeg ikke, men jeg kan sikkert prøve for deg. EDIT: Har testet nå, og det fungerte dessverre dårlig. Får beskjed i programmet om å "Please start CommMan on device manually". Dette får jeg ikke gjort da N2 ikke har CommMan eller tilsvarende. Endret 28. august 2007 av Snarph Lenke til kommentar
stalegjelsten Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 edit2:Programmet funker mot mobiler med Windows mobile 2002 og senere... Så, hva er N2 basert på? 9379802[/snapback] Neonode bruker Windows CE 6.0 med brukergrensesnittet Neno på toppen. For at programmer skal fungere må de bli portet (kilde for programvare: redneo.com). Det er få programmer som fungerer på N2 foreløpig, så vidt jeg vet var N1(m) basert på CE 5.0 med et annet .NET framework. Og for ordens skyld: windows CE er ikke det samme som Windows Mobile. Du kan si at CE er kjernen til både Windows Mobile og Neno, derfor fungerer ikke mobile programmer på Neonode. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Må si at jeg blir bare mer og mer fristet til å kjøpe denne telefonen. Men er det noen som vet om denne mobilen kommer til salgs i Norge og hvortid? 9377017[/snapback] Bumper meg selv. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Nope, ingen som vet. Men, du kan jo bare kjøpe den fra nettbutikken til Neonode hvis det haster. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Greit, har egentlig ikke så lyst til å kjøpe fra nettbutikk, men hvordan blir det da med garanti? Må mobilen sendes tilbake til nettbutikken dies? Eller har de en ordning med mobil reperatører i Norge? Lenke til kommentar
Catod3 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Noen som kan hjelpe med med å få mms-funksjonen til å virke?? Har mottatt og installert settingene fra Tele2, men får bare en melding hvor det står "Failed to connect to the internet." Leste at man måtte "huke" av for at man skulle motta og sende mms automatisk, men hvor er det?? Eller er det noe annet som er feil?? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Greit, har egentlig ikke så lyst til å kjøpe fra nettbutikk, men hvordan blir det da med garanti? Må mobilen sendes tilbake til nettbutikken dies? Eller har de en ordning med mobil reperatører i Norge? 9384423[/snapback] Somebody that want's to answer my question? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Greit, har egentlig ikke så lyst til å kjøpe fra nettbutikk, men hvordan blir det da med garanti? Må mobilen sendes tilbake til nettbutikken dies? Eller har de en ordning med mobil reperatører i Norge? 9384423[/snapback] Somebody that want's to answer my question? 9391016[/snapback] Of course! Etter hva jeg vet så reparerer Neonode telefonene sine selv. Dette vil de nok gjøre selvom de evt. kommer til å bli solgt i Norge. Har ikke hørt noe om en avtale med et annet verksted. Neonode gir jo garanti på telefonene sine. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Thanks Er litt kjipt vis den blir ødelagt og må sendes langt av sted. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Hvordan er det når det kommer til skriving av SMS? Fungerer T9 bra? Har dere et bilde av hvordan det ser ut når du skriver sms? Endret 30. august 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Hvordan er det når det kommer til skriving av SMS? Fungerer T9 bra? Har dere et bilde av hvordan det ser ut når du skriver sms? 9394987[/snapback] Kan minne veldig mye om dette bare du har bokstaver istedenfor tall der. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Greit. Så du har kun det lille feltet øverst hvor du kan se hva du skriver? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Greit. Så du har kun det lille feltet øverst hvor du kan se hva du skriver? 9395077[/snapback] Kun det feltet, ja. Hvis du skriver en kort melding får du en linje med stor skrift. Skriver du en lengre melding blir skriften i den hvite boksen mindre så du får plass til to linjer. Du kan også trykke på "Preview" hvis du har skrivd en lang melding og vil lese den. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Greit, takk for svar. Må si at det er lenge siden en mobil har fristet meg like masse og akkurat nå har jeg en K610i som lever sitt eget lille liv. Så bare jeg får skrapt sammen pengene så blir det nok N2 på meg. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 For å sammenlikne med den K610i'en du har nå. 2 linjer med tekst på N2 = 3 linjer på K610i. (testet det nå...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå