StaBBer Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det eneste fine er at vi som har den fra før har betalt mye mindre for den =D Noen tips hvor jeg kan kjøpe? Vil ikke betale mer enn nødvendig. Hvor ville du kjøpt for eksempel? Neonode.com - rett og slett. Innimellom så kan du finne en brukt en på qxl eller ebay, men ikke stort å spare egentlig. Koster vel rundt 3.500 kr. levert på døra noen få dager etter bestilling. Hva tror du prisen blir på Elkjøp uten abonnement? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Det eneste fine er at vi som har den fra før har betalt mye mindre for den =D Noen tips hvor jeg kan kjøpe? Vil ikke betale mer enn nødvendig. Hvor ville du kjøpt for eksempel? Neonode.com - rett og slett. Innimellom så kan du finne en brukt en på qxl eller ebay, men ikke stort å spare egentlig. Koster vel rundt 3.500 kr. levert på døra noen få dager etter bestilling. Hva tror du prisen blir på Elkjøp uten abonnement? Hvis prisen skulle bli 1.999 m/ Netcom SuperTalk vil jeg tro en pris rundt 4.000 kr. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jaja, Neonode ville visst ikke kun selge 3.5mm adapteret til meg. Er vel tilfeldigvis ikke noen her inne som ikke bruker sitt og har lyst til å selge eller bytte det mot noe? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Tja, jeg bytter det mot en Audi S5. Deal? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Aight, da har vi en deal Neeeh, tror nok ikke det du Endret 29. november 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Fa*n. Hadde håpet inne helt til jeg rullet et hakk til på musa der, ja :/ Ringte du til Neo' og spurte, eller? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Heheh. Nei, sendte bare en mail. Lenke til kommentar
erikjorstad Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Elkjøp Fredrikstad har Neonode på lager nå Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ligger på Elkjop.no til 3495. Det er vel uten abonnement? Ikke gale pris eller hva? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Det er ikke gale pris, det er det ca. samme det kostet å få kjøpt den gjennom hjemmesiden til Neonode. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Ser at mobilen også er tilgjengelig i Oslo, både på Carl Berner og Skøyen, men ikke på Storo. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Bruker-manual på norsk finner du her. :-) Lenke til kommentar
ohh Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) I siste reklameavis fra Elkjøp annonseres den for 1995,- med netcom abn. Endret 1. desember 2007 av ohh Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 I siste reklameavis fra Elkjøp annonseres den for 1995,- med netcom abn. Vi vet, noen som har skrevet det lenger oppe på siden. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Har bestilt fra Elkjøp. Hvordan sjekker jeg hvilken firmware telefonen har når jeg får den? Og et spørsmål til, om jeg skal se en tv-serie(xvid) eller noe. Er det bare å føre over, eller bør jeg komprimere filen? Og følger det med mediaspiller som takler slike slike filer, eller må jeg laste ned TCPMPNeno? Endret 2. desember 2007 av StaBBer Lenke til kommentar
auto6 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) For å finne firmwire: Når du skrur på telefonen står det; Neonode N2 (et tall som er firmwire) øverst på skjermen Tror du bør komprimere filmene til et pixelantall som stemmer sånn noenlunde overens med skjermen, eller så tror jeg det hakker. Endret 2. desember 2007 av auto6 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Kan være en fordel og konvertere filmen til en lavere oppløsning, ja. To fordeler: 1: Det går mykere. For stor oppløsning gjør at det hakker 2: Filen tar mye mindre plass Edit: For å finne firmware-versjon mens enheten er påskrudd: Option-sweep -> System -> System information -> Build number Endret 2. desember 2007 av OML Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Takk for tips, noen forslag til slike program? Forresten: Ny software nå på Neonode.com nå, 2.1.358.2. Men ikke norsk språk. Lenke til kommentar
ralex Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Endelig er den på norsk med norsk meny og T9. Denne oppdateringa var virkelig gull :-) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Ja, installerer norsk språk på den nå. Rart at de ikke har lagt til norsk språk på oversikten enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå