B4stian Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Nei, det er ikke noe å glede seg til. Ikke morsomt når alle andre springer rundt med den. Så enig, litt av det gøye med denne mobilen er at ikke halve klassen har den... Så enig man kan få blitt. Forhåpentligvis viser ingen operatør noen spesiell interesse så sponsingen blir laber. Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Nå må dere tenke på neonode Jo flere de får solgt. jo mere penger får de. da vil de lansere en ny modell igjen. Så jeg håper at denne virkelig slår an. ! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Tja, har litt blandede følelser jeg også, så jeg får bare briefe så godt jeg kan inntil den kommer. Rekker den julesalget? Eller må man vente på Januar-salget? Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Den rekker julesalget. Helt i slutten av november Lenke til kommentar
blarghflargh Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 litt synd at alle kan løpe rundt med en N2 snart ja... Det eneste fine er at vi som har den fra før har betalt mye mindre for den =D Lenke til kommentar
stiose Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Kommer oppdatering med NORSK SPRÅK i løpet av en uke eller to Har du noen oppdatering på hvor lenge vi må vente før denne kommer? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Når jeg får en sms så får jeg spørsmål om jeg vil lese den eller ikke, finnes det en måte å skru av denne advarselen på? Har oppdaget noen ganger at jeg er langt inni noen menyer når jeg tar frem mobilen fordi jeg har fått en sms Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Kommer oppdatering med NORSK SPRÅK i løpet av en uke eller to Har du noen oppdatering på hvor lenge vi må vente før denne kommer? Vil tro den kommer rundt samme tid som den er å finne i butikkene her til lands. Lenke til kommentar
stiose Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Kommer oppdatering med NORSK SPRÅK i løpet av en uke eller to Har du noen oppdatering på hvor lenge vi må vente før denne kommer? Vil tro den kommer rundt samme tid som den er å finne i butikkene her til lands. Tenkte kansje det kom før!? Regner med de telefonene som kommer til norge er ferdig innlagt med norsk språk!? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Når jeg får en sms så får jeg spørsmål om jeg vil lese den eller ikke, finnes det en måte å skru av denne advarselen på? Har oppdaget noen ganger at jeg er langt inni noen menyer når jeg tar frem mobilen fordi jeg har fått en sms Noen? Lenke til kommentar
Der Gustav Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Når jeg får en sms så får jeg spørsmål om jeg vil lese den eller ikke, finnes det en måte å skru av denne advarselen på? Har oppdaget noen ganger at jeg er langt inni noen menyer når jeg tar frem mobilen fordi jeg har fått en sms Noen? Du kan ta en titt innom Redneo å se om det er noen som har et svar der... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Ok, skal spørre der. Lenke til kommentar
stiose Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Ok, skal spørre der. Kommer du med tilbakemelding her hvis du finner en løsning på det? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Ja, det kan jeg gjøre Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Det eneste fine er at vi som har den fra før har betalt mye mindre for den =D Noen tips hvor jeg kan kjøpe? Vil ikke betale mer enn nødvendig. Hvor ville du kjøpt for eksempel? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Det eneste fine er at vi som har den fra før har betalt mye mindre for den =D Noen tips hvor jeg kan kjøpe? Vil ikke betale mer enn nødvendig. Hvor ville du kjøpt for eksempel? Neonode.com - rett og slett. Innimellom så kan du finne en brukt en på qxl eller ebay, men ikke stort å spare egentlig. Koster vel rundt 3.500 kr. levert på døra noen få dager etter bestilling. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Jeg har klart å miste 3.5mm adapter mitt, går det ann å få kjøpt det utenom selve telefonen et sted? Endret 26. november 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Lei1. Vil tro denslags dukker opp i webshopen til Neo' snart. Det har stått "Coming Soon" på tilbehør veldig lenge nå ... Forresten; Neo' har jo fått ny webside jo. På norsk! Haha, så gøy. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Får satse på det, eller så får jeg håpe at elkjip begynner å selge accesesories når de begynner å selge telefonen Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Elkjøp står faktisk listet som eneste forhandler i Norge på Neonodes websider. Må si jeg ble ganske imponert over sidene. Godt språk, mye innhold og skikkelig schwoosch design. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå