B4stian Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Hvordan legger man til nye ord i T9? Det er dessverre ganske tungvint. Skriv ordet uten T9, så skifter du til T9 og merker ordet. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hmm, hvordan merker man ordet? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Hmm, hvordan merker man ordet? Hmm... en stund siden jeg bruke min N2 nå. Mener du gjør det med den joysticken eller ved å "sweepe" over midt på skjermen. (ventre til høyre) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Fikk det til, man må trykke inn joysticken. Lenke til kommentar
StineSch Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Skal ikke være enkelt nei =P Jeg bruker et tema lastet ned fra redneo.com som heter "vista" eller noe sånt, der er alle ikonene hentet fra windows vista. Veldig oversiktlig, mye bedre enn standarden! Fargen er blå, og det er et veldig klassisk og stilrent tema. anbefales Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Ehm, nå er det sikkert bare jeg som leiter dårlig, men du har vel ikke link til theme? Lenke til kommentar
stiose Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Ehm, nå er det sikkert bare jeg som leiter dårlig, men du har vel ikke link til theme? www.redneo.com Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Det så jeg at du skrev, men finner ikke noe theme. EDIT: Fant themes Måtte bare regge meg først Endret 10. november 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
StineSch Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Bra=) I mine øyne er det mange av themene som er uoversiktlige og lite gode. Derfor anbefaler jeg i alle fall denne: http://www.redneo.com/forum/viewtopic.php?f=13&t=3419 Noen andre som har noen forslag? Lenke til kommentar
Richie Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Selv bruker jeg N2 Jeans Theme etter å ha brukt 2 Vista themes en periode. Greit å bytte på litt Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Selv likte jeg denne. Lenke til kommentar
auto6 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Kan anbefale programmene NeoLockClock og NeoWeather NeoLockClock er et program som lar deg se klokke, dato, ubesvarte anrop og uleste meldinger uten å låse opp noden NeoWeather er et program som laster ned vær data fra nettet. Du ser både været for i dag og værmelding for de 4 neste dagene Lenke til kommentar
stiose Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Kan anbefale programmene NeoLockClock og NeoWeatherNeoLockClock er et program som lar deg se klokke, dato, ubesvarte anrop og uleste meldinger uten å låse opp noden NeoWeather er et program som laster ned vær data fra nettet. Du ser både været for i dag og værmelding for de 4 neste dagene Hvordan instalerer man *.cab filen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Legger den på mobilen og så installerer du den med mobilen. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 NeoLockClock var genialt. Tenkte jeg skulle kikke litt på det å designe themes til 'Noden. Fiklet en del med det til Sony Ericsson-telefoner i sin tid. Er artig det der. Lenke til kommentar
Jannis-Jaaplin Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 NeoLockClock var genialt. Tenkte jeg skulle kikke litt på det å designe themes til 'Noden. Fiklet en del med det til Sony Ericsson-telefoner i sin tid. Er artig det der. Vet du om det finnes et program ala det som var til Sony Ericsson til Neonode...? Tror jeg fikk det fra Lasyk eller noe... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Usikker. Har ikke hatt tid til å se på det enda, men jeg tror det pr. i dag er litt mer avansert å lage themes til Neonode. Man må ha en samling med PNG-bilder, og så lage ei XML-fil som forteller hvor bildene skal brukes, samt farge på tekst og andre ting i themet. Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Vil bare meddele at Neonode N2 Kommer hos Elkjøp. den er underveis. Prisen vil ligge rundt 3499 - 4000. Vanskelig å si enda. Så gled dere Elkjøp for også enerett på denne ut året. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Nei, det er ikke noe å glede seg til. Ikke morsomt når alle andre springer rundt med den. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Nei, det er ikke noe å glede seg til. Ikke morsomt når alle andre springer rundt med den. Så enig, litt av det gøye med denne mobilen er at ikke halve klassen har den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå