B4stian Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 20 mb ;p med hotmail tar det år og dag å sende Prøv denne gratistjenesten. Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Brukte yousendit.com jeg Si ifra hvis det ikke funker Men vær så god Kos dere med oppdatering! http://www.yousendit.com/transfer.php?acti...F41A4484038767A Laste ned filen. Pakke filene ut. Koble til din neonode n2 (avslått) trykke på neonodefilen. og alt vil skje automatisk. Tar ca 5.min Skal klare å få tak i norsk språk snart Endret 7. november 2007 av 2mmen Lenke til kommentar
butters Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Takker. Skikkelig digg å endelig ha norsk t9 Ser også at det ligger et nytt videoavspillingsprogram i menyen nå Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ingen problem legger ut oppdatering med norsk språk så fort den er ferdig Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Tusen takk. Skal prøve dette i morgen. La igjen overføringskabelen på jobb i dag. Lenke til kommentar
blarghflargh Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Julen kom tidlig i år Takk til nissen (2mmen) Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kommer oppdatering med NORSK SPRÅK i løpet av en uke eller to Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Da var min N2 kommet i hus og steike den er deilig. Ble sjokket over hvor liten den var, men hadde aldri trodd at den var så liten Lenke til kommentar
-sprut- Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ble sjokket over hvor liten den var, men hadde aldri trodd at den var så liten Jaha? Lenke til kommentar
butters Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Er det noen som vet hvordan man legger til nye ord i t9 ordlisten? Slo opp i brukerhåndboken, men jeg klarte ikke å finne noe om dette... Lenke til kommentar
StineSch Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Fy flate så deilig med norsk T9! Det går jo tusen ganger kjappere å skrive sms. Takk til deg Jeg har nettopp prøvd det, og mitt umiddelbare spm er hvordan man får gjort om punktumet til utropstegn osv (uten at det kommer smiley, noe som forøvrig er bra men!) Finner nok ut av det rimelig snart selv, men hvorfor ikke spørre her først Men dette var deilig altså, svært nødvendig for meg i alle fall! -stine- Butters : For å legge til nye ord må du antakelig skrive det uten ordbok, for så å gå tilbake å markere ordet med T9 aktivert! Endret 8. november 2007 av StineSch Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 du sweeper i midten når du har skrevet . Lenke til kommentar
stiose Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Etter jeg la inn oppdateringen med norsk t9, så får jeg ikke opp norsk tastatur uten t9. Er det bare til meg? Lenke til kommentar
butters Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg har visst heller ikke norsk tastatur uten t9. Mener å huske at det lå i listen over tastatur like etter at jeg oppdaterte, men jeg kan ikke finne det nå Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Videspiller med fullskjermsmulighet var fint, men ellers var oppdateringen en nedtur. Tror nesten jeg skal gå tilbake til den forrige. Trenger ikke T9 noe særlig, og dessuten er det latterlig at man ikke har Norsk tastespråk uten T9! I tillegg ble "Gesture hints"-tingene mer markert og styggere. Lenke til kommentar
StineSch Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Det må da vel være norsk språk uten ordbok på denne oppdateringen også vel? Har selv ikke funnetm noe, men.. Jeg personlig ser ingen andre forskjeller mellom oppdateringene enn dette Ordboka er i mine øyne genial, fordi den foreslår etterfølgende ord etter hvilke ord du har satt sammen før! Eks GOD, og så foreslår den jo HELG etterpå =) Det virker også som om ordene du bruker mest havner først i alternativene dine, feks skriver jeg "på" oftere enn "så", og plutselig kommer "på" som første alternativ! En smule upraktisk å sweepe for å endre orda men ellers genialt Endret 9. november 2007 av StineSch Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Har hatt telefonen en dag nå og er godt fornøyd. Men joysticken var ufattelig dårlig, glad jeg ikke bruker den masse. Lenke til kommentar
stiose Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Synes det er greit å bruke joysticken til å bla til neste ord i ordlisten, ellers så blir den ikke brukt til noe fra min side. Ett lite spørsmål til alle dere med N2, hvilket tema bruker dere på mobilen? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hvordan legger man til nye ord i T9? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå