medlem-130744 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Øhm... Den har vært i salg lenge den. Den er ikke i prisguide da Nei. Du kan kun kjøpe den direkte fra Neonode. Og det er noen måneder siden den kom i salg. Da vet jeg det Lenke til kommentar
auto6 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hvordan gjør du det?? sjekk første post på forrige side. Tenkte på det i fet skrift. Altså hvordan lærer du den nye ord?? Lenke til kommentar
End-re Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 jess, der var den bestilt. Gleder meg Lenke til kommentar
blarghflargh Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Tenkte på det i fet skrift. Altså hvordan lærer du den nye ord?? hvis du staver et ord (altså ikke i t9 modus), bytter til t9 og markerer ordet, så er det lagret. Lenke til kommentar
auto6 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Når man legger til en ny oppføring i kalenderen er det noe som heter Body Text. Noen som vet hvordan man får skrevet noe der? Lenke til kommentar
blarghflargh Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Når man legger til en ny oppføring i kalenderen er det noe som heter Body Text. Noen som vet hvordan man får skrevet noe der? Får ikke lagt til noe der nei. Det er nok noe du må fylle ut i outlook, for så å synce til telefonen. Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Jeg har fått tilsendt en ny oppdatering til neonode med norsk t9 Denne oppdateringen er fra neonode selv. Men har ikke kommet ut enda Neonode N2 vil også sannsynligvis komme til norge i løpet av november/desember. Og den butikken(kjeden) som vil markedsføre den vil ha enerett på denne en stund Mere kan jeg ikke si foreløpig Endret 5. november 2007 av 2mmen Lenke til kommentar
blarghflargh Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg har fått tilsendt en ny oppdatering til neonode med norsk t9 Denne oppdateringen er fra neonode selv.Men har ikke kommet ut enda Neonode N2 vil også sannsynligvis komme til norge i løpet av november/desember. Og den butikken(kjeden) som vil markedsføre den vil ha enerett på denne en stund Mere kan jeg ikke si foreløpig Ikke engang lyst til å dele den? Tenk på alle de stakkars folka som sitter med uferdig t9.. Lenke til kommentar
butters Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) 2mmen: hva gjorde du for å få tilsendt oppdateringen med norsk t9? Skulle også veldig gjerne hatt tak i denne Endret 5. november 2007 av butters Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Skal få fikset det i løpet av morgendagen Den heter forresten 2.1339.4 ! Jeg regner med å få tak i oppdatering med norsk språk snart Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Må også nevne at man kan stille hvilket klokkeslett og hvilken dato du vil sette på alarmen. så hvis du har et møte eller en avtale av noe slag så kan man sette opp datoen man skal treffe noen Kjekk alarm Lenke til kommentar
blarghflargh Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Skal få fikset det i løpet av morgendagen Lenke til kommentar
StineSch Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Dette høres jo bra ut! Eneste som er synd er at neonoden ikke vil bli like unik når den selges i Norge Hehe. Alarmen er kjekk den ja - MEN: Den ringer ikke når telefonen står på lydløs!! Kjedelig å forsove seg til jobb, mener jeg. Dette burde Neonode fikse, synes jeg! Er det forresten noen som har en vekkeklokke-tone som ikke er så dødens som den nåværende å legge ut her? -Stine- Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det er sant! Angående oppdatering så sendes den kun på epost foreløpig. pm meg med adresse så skal jeg få sendt oppdatering med norsk t9 fra neonode selv. Og norske regionale innstillinger Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Sender ut oppdatering så fort jeg har kommet meg hjem fra jobb Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Noen som kan gi meg et tips på hvor jeg kan legge ut dette uten at det tar så sykt laaang tid ? er ikke så kyndig på nett(links) osv Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 Hvor stor er filen? Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 20 mb ;p med hotmail tar det år og dag å sende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå