blarghflargh Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Da kan jeg bekrefte at dette fungerer! 1. Du trenger et nytt miniSD-kort. 2. Last ned den siste oppdateringen fra Neonode.com. 3. Åpne oppdateringsfila med et zip program (testet med 7zip). 4. Gå inn i mappa "$neno_install$" hvor det skal ligge to zip-arkiver ved navn "Localize" og "sysfiles". 5. Lag to mapper og kall dem for "Localize" og "sysfiles" (akkurat som zip-arkivene). 6. Kopier innholdet fra arkivene til mappene med samme navn. 7. Legg T9Norwegian.dll inn i T9 mappen (sysfiles\T9) 8. Slett zip-arkivene og kopier alt som ligger i mappen "$neno_install$" til SD-kortet. 9. Sett SD-kortet inn i telefonen og boot. Dette fungerte for meg, og jeg har nå norsk T9 på telefonen. Eneste ulempen er at jeg ikke beholdt noen innstillinger eller kontakter. T9 skuffer imidlertid ganske kraftig. Det er nesten mer tungvint å bruke enn bare å skrive manuelt. Smak og behag. Lenke til kommentar
stiose Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Da tror jeg faktis jeg avventer med å ta meg bryet med å så norsk T9. Ingen som har klart å få norske menyer?? Lenke til kommentar
blarghflargh Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Da tror jeg faktis jeg avventer med å ta meg bryet med å så norsk T9. Ingen som har klart å få norske menyer?? Eneste mulighet pr. idag er nok å gjøre endringene selv. Dvs. gå gjennom alle filene og endre de til norsk Lenke til kommentar
stiose Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Eneste mulighet pr. idag er nok å gjøre endringene selv. Dvs. gå gjennom alle filene og endre de til norsk Det var det jeg tenkte på... Hadde jeg bare vist hvilke filer og hvilke program man måtte bruke så skulle jeg ha tatt meg tiden for å gjøre det... Endret 11. oktober 2007 av stiose Lenke til kommentar
ralex Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ang det med brummelyd i laderen har jeg akkurat det samme. Høres ut som en veps hehe. Har også hatt svart skjerm flere ganger, men bare tatt ut batteriet, latt det være ute noen sekunder og så starta på nytt. siste versjon av firmware øker batteritiden merkbart ja :-) Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg hører ikke mer enn den vanlige trafolyden fra batteriet, jeg ... Merket ikke så veldig stor forskjell på batteriet, annet et den nå holder 1,5 dager ved mitt bruk, mot 1 dag tidligere. Lenke til kommentar
stiose Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg hører ikke mer enn den vanlige trafolyden fra batteriet, jeg ... Merket ikke så veldig stor forskjell på batteriet, annet et den nå holder 1,5 dager ved mitt bruk, mot 1 dag tidligere. Det vil jo si at du har 50% økning... Og det er jo ikke så dårlig... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Virker som dette er diskusjons-tråden for denne telefonen. Skulle bare si at jeg fikk min i dag. Voldsom rask leveringstid! Bestile i går, og fikk den levert på jobben klokka 2 i dag. Så langt er jeg veldig fornøyd. Nettopp installert nyeste firmware nå, skal se om jeg får fikset MMS også. edit: Trykte på sånn MMS/WAP-oppsett fra Tele2. Fikk da en sms der det står at jeg skal sende en mms til meg selv, så skal det funke. Har blitt opprettet en Tele 2 MMS og en WAP, under Communications --> GPRS. Ser ganske rett ut de, men funker ikke likevel. Endret 13. oktober 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
blarghflargh Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Virker som dette er diskusjons-tråden for denne telefonen. Skulle bare si at jeg fikk min i dag. Voldsom rask leveringstid! Bestile i går, og fikk den levert på jobben klokka 2 i dag. Så langt er jeg veldig fornøyd. Nettopp installert nyeste firmware nå, skal se om jeg får fikset MMS også. edit: Trykte på sånn MMS/WAP-oppsett fra Tele2. Fikk da en sms der det står at jeg skal sende en mms til meg selv, så skal det funke. Har blitt opprettet en Tele 2 MMS og en WAP, under Communications --> GPRS. Ser ganske rett ut de, men funker ikke likevel. Foreslår at du sender en mail til Tele2 eller ringer support. Be dem gi deg infoen så du kan stille inn telefonen manuelt. Lenke til kommentar
Dittolele Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 må jo nevne jeg å at jeg er VOLDSOMT imponert av UPS og neonode, bestile den kl: 13:30 på onsdag og fikk den dagen etter i tre tiden. Det er bare rett og slett imponerende! Og telefonen har jeg ingenting negativt å si om! løp og kjøp! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jaja, da har jeg overlevd ca halvannen uke med en N2, og kan ramse opp diverse fordeler og ulemper med telefonen. For å ta det negative først, for det er færrest av de: - Lav lyd i høyttaleren ved musikkavspilling - Skjermen blir fort fettete - Dårlig batteritid. Litt bedre etter siste programvareoppdatering, men fortsatt dårlig - Joysticken ikke helt optimal å bruke, men den benyttes heldigvis sjelden. - Ikke fullskjerm i videoavspilling, og ikke albumcovervisning ved musikk Så kommer plussidene: + Fantastisk hendig design og størrelse + Nyskapende og intuitivt brukergrensesnitt + Medfølgende headsett har ganske god lyd, og stenger ute støy, så man ikke trenger skru opp volumet så veldig. + Wow-faktoren + Responsen i menyene. Det er ikke venting noen steder, med unntak av når man åpner mediespilleren. Det tar uansett i underkant av et sekund, så det er ikke noe stress + Fungerer som USB-diskstasjon når man kobler den til PC + Hele totalpakka er kjempeflott. Opplevelsen av å bruke noe som er så gjennomtenkt er utrolig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Er dårlig lyd på høytaleren, dårlig batteri og joysticken kunne de nesten kvittet seg med. Men får å se video i fullskjerm installer dette: edit: Hvorfor funker ikke vedlegget? Du finner det her også: http://www.redneo.com/forum/viewtopic.php?f=11&t=2389 Endret 14. oktober 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Catod3 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 MMS/GPRS-oppsettet mitt ser slik ut, og det funker Gjelder for Tele2. Skal vel bare være å forandre fra port 8080 til 9201 under MMS, så funker det. GPRS Access Point: - Tele2 MMS : Name: Tele2 MMS APN: internet.tele2.no User Name: Password: ******** - Tele2 WAP : Name: Tele2 WAP APN: internet.tele2.no User Name: Password: ********Application Profiles: -MMS - Tele2 MMS Type: MMS AccessPoint: Tele2 MMS URL: http://mmsc.tele2.no Use as HTTP proxy (tag on) Proxy: 193.012.040.014 Port: 9201 -WWW - Tele2 WAP Type: WAP Access Point: Tele2 WAP URL: http://wap.tele2.no Use as HTTP proxy (tag on) Proxy: 130.244.196.090 Port: 8080 Lenke til kommentar
Riccardo Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Batteritiden blir -vesentlig- bedre etter lengre bruk.. I begynnelsen varte min i bare en dag (ikke et døgn engang) men etterhvert som dagene gikk det lengre og lengre tid mellom hver gang jeg måtte lade.. Til de siste dagene gikk det tre døgn mellom hver gang jeg ladet den, og dette med 2.1.290.6! Gleder meg til å putte i siste firmware når jeg får igjen telefonen fra Neonode. Ja dere leste riktig.. Måtte sende inn telefonen min Viste seg at det var en feil på sensorene på displayet så telefonen fungerte ikke i sterkt lys, så sendte den avgårde i går med UPS. (Kom på døren og hentet den:)) Lenke til kommentar
blarghflargh Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Viste seg at det var en feil på sensorene på displayet så telefonen fungerte ikke i sterkt lys, så sendte den avgårde i går med UPS. (Kom på døren og hentet den:)) Jeg sliter også med at telefonen ikke reagerer i sterkt lys.. Har de sagt noe mer om dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Tror de fleste har problemer med det. Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har lenge vurderdt å kjøpe et eksemplar for bursdagspengene mine, men lurer på en ting: Er det mulig å skifte tema? På de testene jeg har sett på youtube er det mye stiligere ikoner enn det vanlige sorte temaet. Spesifikasjonene passer perfekt for meg, trenger verken bedre eller dårligere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jepp, man kan skifte. Du finner en god del på redneo.com og et program som du lager tema med selv tror jeg. Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hvordan slår man på themes ? jeg har kopiert de til minnekortet under documents og under mappen themes, men jeg får ikke slått de på på telefonen! Kommer bare default! noen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
stiose Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Jepp, man kan skifte. Du finner en god del på redneo.com og et program som du lager tema med selv tror jeg. Kan man bruke alle der som ligger under Themepacks, eller er de til N1? Endret 28. oktober 2007 av stiose Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå