kennyo Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Har et par Jofama-hansker. De er ikke Gore-Tex, men er delvis i skinn og delvis i et eller annet vann-/vindavvisende stoff. De hadde nok hatt godt av en vask, for det er ikke akkurat en duft av fioler og timotei som henger på fingrene etter bruk for å si det slik... Men jeg finner ingen vaskeanvisning på dem. Så er det noen som vet hvordan de kan vaskes uten at de mister form, mykhet og den vann-vindavvisende funkskjonen? Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 jeg bare kasta mine sammen med skittentøyet jeg.. funka bra på mine Lenke til kommentar
trra Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Å pakke skoene inn i en pose og la det ligge i frysern over natta fjerner pedalsyre, så burde funke med hansker også? Lenke til kommentar
kennyo Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Hmmm. Det frysertipset har jeg hørt om, kanskje jeg prøver det. Men først tror jeg at jeg kjører en vanlig vask og impregnerer etterpå. Takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå