Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tråkka på spikker, vondt i tåa

Bettibell

Anbefalte innlegg

Tråkka på en spiker idag, en som ikke var rusten, det traff like ved stor tåa under og gikk litt opp inni foten. Dette skjedde klokken 13 idag og har begynt å merke store smerter på toppen av stor tåa, føles som at den er forstua på en måte.

Mitt spørsmål er, hva kan jeg ha kommet borti inni foten og burde jeg gå til lege?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kanskje du traff beinet? kanskje også skyll såret hvis du fikk et.. kan være skitt inni der som ikke er helt bra:p ville tatt meg en tur til legen hvis du har vondt i  flere dager.

9373460[/snapback]

Jeg trykte blod ut med engang, men der det gjør vondt er litt utpå tåa ikke der jeg traff med spikeren.

Lenke til kommentar

Hvor lenge er det siden du tok vaksine mot stivkrampe?

Hvis det er lengre enn 10 år siden du fullførte "basis" vaksinasjonen burde dra til legen å få sjekket...

Jeg vil tro det er normalt å ha vondt i foten når du har fått en spikker inn i den, kanskje du traff en nerve som går til stortåa?

Lenke til kommentar
Ofte er det sånn med meg at når jeg tror jeg skal få vondt en plass, så får jeg det.

Er jeg redd for å få vondt i tommelen, får jeg intense smerter der.

Så det kan kanskje bare være en smule innbilling.

Selvfølgelig, det kan jo ha skjedd noe. Gir det seg ikke, ville jeg kontaktet legen.

9387439[/snapback]

Det er mye bedre nå, litt ømt å gå på men mye bedre, trenger nok ikke å gå til legen.

Lenke til kommentar

Har gjort dette før og det er en litt morsom historie.

Var på en eller annen øy på møre et sted. Tråkka på en spiker. Var ingen leger på øya så det skulle komme en etterhvert. Par timer etterpå kom det en full mann og dytta en pencelin pille inn i såret. Han sa ingenting og han stinka fyll.

Det var visst legen....

funka fint det... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...