Grønning Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hei. Dette skoleåret skal vi ha et prosjekt i Kunst og Håndverk på skolen, men jeg har ikke peiling på hva jeg skal lage. Vi har 3 timer hver onsdag, 9 ganger. Hvis jeg går opp iKunst og Håndverk til eksamen, kan må jeg stå å prate om hvordan jeg har laget denne tingen osv. Trenger gode ideer som smelter lærerens hjerte, slik at jeg får god karakter Lenke til kommentar
ecko Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 vi må ha mere info for å finne ut hva du skal lage. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Egentlig skal du kunne tenke ut dette selv, men så snille som vi er, kommer vi selvsagt med forslag. Går ut i fra at faget ikke har endret seg siden jeg gikk på skolen og det er fortsatt to delt med sløyd og formgivning. I sløyden kan du vel lage en stor hylle, bolle eller balltre. I formgivningen kan du designe din egen skjorte eller lage en fin og nusselig nålepute. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hei. Dette skoleåret skal vi ha et prosjekt i Kunst og Håndverk på skolen, men jeg har ikke peiling på hva jeg skal lage. Vi har 3 timer hver onsdag, 9 ganger. Hvis jeg går opp iKunst og Håndverk til eksamen, kan må jeg stå å prate om hvordan jeg har laget denne tingen osv. Trenger gode ideer som smelter lærerens hjerte, slik at jeg får god karakter 9373290[/snapback] Lag en modell av noe, for eksempel et fly, en båt eller en bil. Bonus om modellen fungerer (kan fly/ seile / kjøre). Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Her er jo noe du kan gjøre. Blir kanskej veldig lett. Men du kan jo lime det på en stor poster, også lage ramme osv. Får sikkert en grei karakter på det : ) Vist det er sløyd, så sier jeg bare: Lag et skap. Verdens letteste ting. Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Takk for alle forslag. Jeg har faktisk bestemt meg. Det blir et skap, med mange detaljer! Til cdplater, blyanter, og alt mulig. Tegner skisser i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå