Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Ideer Til Kunst Og Håndverk Prosjekt.

Anbefalte innlegg

Hei.

Dette skoleåret skal vi ha et prosjekt i Kunst og Håndverk på skolen, men jeg har ikke peiling på hva jeg skal lage.

Vi har 3 timer hver onsdag, 9 ganger.

Hvis jeg går opp iKunst og Håndverk til eksamen, kan må jeg stå å prate om hvordan jeg har laget denne tingen osv.

Trenger gode ideer som smelter lærerens hjerte, slik at jeg får god karakter :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Egentlig skal du kunne tenke ut dette selv, men så snille som vi er, kommer vi selvsagt med forslag.

Går ut i fra at faget ikke har endret seg siden jeg gikk på skolen og det er fortsatt to delt med sløyd og formgivning. I sløyden kan du vel lage en stor hylle, bolle eller balltre. I formgivningen kan du designe din egen skjorte eller lage en fin og nusselig nålepute.

Lenke til kommentar
Hei.

Dette skoleåret skal vi ha et prosjekt i Kunst og Håndverk på skolen, men jeg har ikke peiling på hva jeg skal lage.

Vi har 3 timer hver onsdag, 9 ganger.

Hvis jeg går opp  iKunst og Håndverk til eksamen, kan må jeg stå å prate om hvordan jeg har laget denne tingen osv.

Trenger gode ideer som smelter lærerens hjerte, slik at jeg får god karakter  :cool:

9373290[/snapback]

Lag en modell av noe, for eksempel et fly, en båt eller en bil. Bonus om modellen fungerer (kan fly/ seile / kjøre).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...