Dozer_ Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hei hei! Jeg har hatt en Optoma EzPro 735 ganske lenge nå, sikkert ikke det beste som finnes på markedet(Jeg aner ikke...). Men det var en som jeg rett og slett fikk gratis via jobben til min far. Denne har fungert utmerket nok helt frem til nå. Jeg starter den slik jeg alltid har gjort og alt ser ut til å fungere helt utmerket. Men etter den har stått på sånn ca. 2 min. så dør den helt ut. Og det dumme er jo at viften kuttes også med en gang, jeg er ingen ekspert på prosjektorer, men er ganske sikker på at lampen ikke har så godt av det. Dette skjer hver gang jeg starter prosjektoren nå. Til vanlig når den er av, men står med strøm på, blinker det et sakte orange lys på power-knappen. Når den da dør helt går dette lyset helt banans å blinker som en galning. Hadde vært kjempefint om noen kanskje visste hvorfor dette skjer, eller om noen vet at når dette skjer er det bare til å kaste den? Takker for svar:) Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Lurer litt på om kanskje det er lampen som har sagt takk for seg, noen som tror dette kan være en mulighet? (Bump) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå