Gå til innhold

Crysis demoen er UTE NÅ!

Anbefalte innlegg

Vurdere sterkt og kjøpe ny pc jeg også nå som Crysis demo kommer, men lurer litt på om jeg skal vente litt lenger med tanke på at Far Cry 2 kommer til våren. Tror dere dette vil kreve enda heftigerte pc? Kjipt og kjøpe en nå og så måtte oppgradere til våren igjen:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gleder meg masse til dette selv, gåt til innkjøp av:

Asus P5K Premium, P35 (med sli muligheter :D )

C2Quad Q6700 2.67GHz

Corsair TWIN2X 6400 DDR2 4096MB CL5

Seagate Barracuda 7200.10 500GB SATA2 X2

XFX GeForce 8800Ultra 612M 768MB GDDR3

Samsung 22" LCD Syncmaster 226BW TCO99 Black, 1680x1050, 2ms

Får håpe dette får fart på spillet :love:

Får bare håpe at denne demoen har muligheter for og kjøre opp detaljer på maks da, burde det synes jeg siden det er så tett innpå release og folk må jo se hva dette spiller er godt for.. Dette er bedre enn julaften xD

Lenke til kommentar
Litt av no go'snacks du har skaffa deg der ja;> Kommer så mye fete spill nå at det er greit med en sjikkelig gamingrigg!

9511458[/snapback]

JA gleder meg som bare det, får snackset i slutten av denna uka :D

Etterhvert skal man ikke se bortifra en aldri så liten vannavkjøling av alt samma også + ett stykk Ultrakort til :)

Men nok om det, er det noen av dere som fikk betateste Crysis da?

Edit: Skriveleif :p

Endret av Danbannan
Lenke til kommentar
Crysis Demo delayed - October 26

The Crysis demo has been officially delayed. Here is the announcement by Cevat Yerli, President and CEO of Crytek.

"First, I am sorry for the bad news - the Crysis single player demo will now be available everywhere on October 26th, 2007. We are taking some extra time to make sure you that you have an amazing experience but also we did not want to risk the release date of Crysis at this stage. To get the game into your hands by November the 16th, we had to make this call"

InCrysis.com

:cry:

Endret av Kryptonite
Lenke til kommentar
Crysis Demo delayed - October 26

The Crysis demo has been officially delayed. Here is the announcement by Cevat Yerli, President and CEO of Crytek.

"First, I am sorry for the bad news - the Crysis single player demo will now be available everywhere on October 26th, 2007. We are taking some extra time to make sure you that you have an amazing experience but also we did not want to risk the release date of Crysis at this stage. To get the game into your hands by November the 16th, we had to make this call"

InCrysis.com

:cry:

9548121[/snapback]

Og jeg som hadde skrevet det opp på kalenderen min å greier :(

*snufs*

Lenke til kommentar
La den store overraskelsen være at demoen er multiplayer plix!

9549561[/snapback]

Håper virkelig ikke det! De sa foresten at det skulle være med en overraskelse ja, og det er sandbox editoren.

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar

9549561[/snapback]

Håper virkelig ikke det! De sa foresten at det skulle være med en overraskelse ja, og det er sandbox editoren.

9549565[/snapback]

Det hadde vært LITT fett eller :w00t:

Endret av Danbannan
Lenke til kommentar

9549561[/snapback]

9549565[/snapback]

Det hadde vært LITT fett eller :w00t:

9549606[/snapback]

Jeg tuller ikke :p

Now the good news - the big surprise. The SP demo will be released with our CryEngine 2 - Sandbox 2 game editor, giving the community the opportunity to get familiar with the vast amount of tools they will have at their disposal four weeks before we ship, something we have always wanted to do.
Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
Now the good news - the big surprise. The SP demo will be released with our CryEngine 2 - Sandbox 2 game editor, giving the community the opportunity to get familiar with the vast amount of tools they will have at their disposal four weeks before we ship, something we have always wanted to do.

9549614[/snapback]

Syns det er så kult og lage egne brett til spill.

Også leverer de demoen med editor!?! :D

Can't wait

:dribble:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...