Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Takker så mye for driver linken MrLG! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Takker så mye for driver linken MrLG! Bare hyggelig. Har ikke lastet den ned selv enda, men skal gjøre det snart Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Flere bilder: I mens vi venter kan vi jo instalere de nye driverne for demoen Ser ut som det er samme demoen som jeg spilte på The eXperience. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Vel, jeg får ikke til å velge annet land enn USA og Canada. Hvordan fikk du løst dette, Arveen? Lenke til kommentar
Gjest Arveen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 For de som vil bestille, så er det: http://common.ea-europe.com/eastore/ Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Flere bilder: I mens vi venter kan vi jo instalere de nye driverne for demoen skulle ikke være lov og poste slik gleder meg alt for mye fra før av Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Par bilder til: andy89: Hehe, gleder meg ikke akkurat mindre ved å se på bildene jeg heller Endret 26. oktober 2007 av MrLG Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Stilig! Ser ut til at du kjører ganske lav grafikk though? Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Crysis Singleplayer Demo The demo is going to be released officially on Friday, October 26th at 1:00PM (GMT+1). It will be exclusively available for those who pre-ordered Crysis for about 24hours via the EA downloader. On Saturday, October 27th at 1:00PM the demo will be put online for download an all public sites, so keep tracking your favourite fan site. http://www.incrysis.com/index.php?option=c...view&id=534 ikke så alt for lenge igjen UPDATE: NVIDIA has just released a recommened Beta driver for the Crysis demo, which you can download http://www.nzone.com/object/nzone_download...betadriver.html Endret 26. oktober 2007 av andy89 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Stilig! Ser ut til at du kjører ganske lav grafikk though? Hvis du snakker om bildene mine, er det ikke fra meg(selvom jeg skulle så gjerne ha ønsket det!!), men bare vidrefører bilder jeg finner fra andre sider. Oppløsninga er lav ja, men graffikken er helt nyyydelig synes no ihvertfall jeg Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Vedder på at den lekker til torrents før den tid^^ Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Så demoen blir ikke sluppet til resten av verden før imorgen? Og de bildene du poster @MrLG, er det bilder du har tatt? ifølge bildene så ser det ikke ut som at FPSen er så alt for høy... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Crysis Singleplayer Demo The demo is going to be released officially on Friday, October 26th at 1:00PM (GMT+1). It will be exclusively available for those who pre-ordered Crysis for about 24hours via the EA downloader. On Saturday, October 27th at 1:00PM the demo will be put online for download an all public sites, so keep tracking your favourite fan site. http://www.incrysis.com/index.php?option=c...view&id=534 ikke så alt for lenge igjen Den kommer i morgen kl 2 på dagen. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Så demoen blir ikke sluppet til resten av verden før imorgen?Og de bildene du poster @MrLG, er det bilder du har tatt? ifølge bildene så ser det ikke ut som at FPSen er så alt for høy... Les 2 innlegg over deg. sparks: Er alerde torrent ute, men det hjelper lite fordi vi får ikke spilt det uannsett, pga no EA registrerings dritt. Endret 26. oktober 2007 av MrLG Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) De tjener vel penger på at folk som pre-ordrer får lov å laste ned demoen, mens de som ikke har pre-ordra må vente. Hvertfall sånn jeg forstod det. Ja helt sikkert er så utrolig irriterende at de holder på demoen Endret 26. oktober 2007 av Tittoffer Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ja nå gidder eg ikke vente lenger orker ikke mer.. Preorder nå koster jo bara 350 kr Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Crysis Singleplayer Demo The demo is going to be released officially on Friday, October 26th at 1:00PM (GMT+1). It will be exclusively available for those who pre-ordered Crysis for about 24hours via the EA downloader. On Saturday, October 27th at 1:00PM the demo will be put online for download an all public sites, so keep tracking your favourite fan site. http://www.incrysis.com/index.php?option=c...view&id=534 ikke så alt for lenge igjen Den kommer i morgen kl 2 på dagen. jeg holder meg til og høre på de som har lagd det ser det uansett i morgen Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ja nå gidder eg ikke vente lenger orker ikke mer.. Preorder nå koster jo bara 350 kr Seriøst.... Hadde aldri gjort d men men gjør som du vil.. Du gjør jo akkuratt som DE vil (EA) Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Ja nå gidder eg ikke vente lenger orker ikke mer.. Preorder nå koster jo bara 350 kr Samme her, spillet skal jo skaffes uansett. *Trekker en papirpose med kikkehull over hodet* Endret 26. oktober 2007 av -sparks- Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Demoen er tydeligvis ute på Torrent, jeg finner den ivertfall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg