Bruktbilen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Baaah får håpe noen kidz får uploadet demoen når de får lastet den ned fra EA. Lenke til kommentar
Rizer Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) O_o samma skjerm, samma mus, samma webcam, samma bakgrunn xD Jeg har bedre høytalere.. men du har det 100x mer ryddig enn meg :o Sånn btw.. er litt forvirra.. er demoen kun for de som har forhåndbestilt?? Er litt forvirra her.. er det kun de som har forhåndsbestilt som kan spille demoen? =S kan huske jeg leste noe sånt på crysis forumet de som har forhåndsbestilt kan laste ned demoen no, men ja du kan laste ned demoen selv om du ikke har forhåndsbestilt, må bare vente til den kommer ut. Endret 26. oktober 2007 av Rizer Lenke til kommentar
Zartok Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 sant =p har lyst på mange spill som kommer ut nå jeg.. hellgate london, crysis, mario galaxy. osv... de som har forhåndsbestilt kan laste ned demoen no, men ja du kan laste ned demoen selv om du ikke har forhåndsbestilt, må bare vente til den kommer ut. Ja ok ^^ det var da bra Lenke til kommentar
MPC Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Nokon her som har forhåndsbestilt og som kan legge den ut på torrent når den er ferdig downloada? Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Oisann 66 som leser nå, og demoen er ikke ute ennå. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Lurer på hvor mange fps jeg klarer å dra med min pc... Håper ihvertfall jeg klarer å starte det ^_^. Lame at demoen ikke er lansert enda da, skulle tro de slapp den ut 00:00 som med WoW: TBC, men nei... :< Får holde meg oppdatert her. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 var det første eg hadde tenkt når eg kom heim fra jobb, var å sjekke kordan det gjekk med demoen ingen som veit kortid det er mulig å spille demoen for dei som ikkje har forhandsbestilt? Lenke til kommentar
Rizer Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 var det første eg hadde tenkt når eg kom heim fra jobb, var å sjekke kordan det gjekk med demoen ingen som veit kortid det er mulig å spille demoen for dei som ikkje har forhandsbestilt? den skal vist komme kl. 1 i natt, vis ikke tia blir endra igjen Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 var det første eg hadde tenkt når eg kom heim fra jobb, var å sjekke kordan det gjekk med demoen ingen som veit kortid det er mulig å spille demoen for dei som ikkje har forhandsbestilt? den skal vist komme kl. 1 i natt, vis ikke tia blir endra igjen Skal den være lastbar får oss som brukere, eller får sider slik som gamer.no ? Lenke til kommentar
Rizer Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 var det første eg hadde tenkt når eg kom heim fra jobb, var å sjekke kordan det gjekk med demoen ingen som veit kortid det er mulig å spille demoen for dei som ikkje har forhandsbestilt? den skal vist komme kl. 1 i natt, vis ikke tia blir endra igjen Skal den være lastbar får oss som brukere, eller får sider slik som gamer.no ? ja vi normale folk kan også laste den ned, og ja den kommer på gamer.no så fort de får tak på den. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Ifølge Incrysis.com kommer demoen altså kl 1.00 Pm , er dette kl 1 i natt? Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ifølge Incrysis.com kommer demoen altså kl 1.00 Pm , er dette kl 1 i natt? http://www.crysisdemo.com/ Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Woohoo skal ha denne demoen nå! Lenke til kommentar
Rizer Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Ifølge Incrysis.com kommer demoen altså kl 1.00 Pm , er dette kl 1 i natt? 1 PM er kl 1 i natt ja Endret 26. oktober 2007 av Rizer Lenke til kommentar
xersess Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 var det første eg hadde tenkt når eg kom heim fra jobb, var å sjekke kordan det gjekk med demoen ingen som veit kortid det er mulig å spille demoen for dei som ikkje har forhandsbestilt? den skal vist komme kl. 1 i natt, vis ikke tia blir endra igjen da skal pc-en min stå på i natt nokken som veit ein nettside/måte å nedlaste vanelige install filer i torrent program. mister alltid filer under større nedlastinger, og får DHT error når eg skal instalere programet, med mindre eg nedlaster det gjenom torrent. Lenke til kommentar
Rizer Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 var det første eg hadde tenkt når eg kom heim fra jobb, var å sjekke kordan det gjekk med demoen ingen som veit kortid det er mulig å spille demoen for dei som ikkje har forhandsbestilt? den skal vist komme kl. 1 i natt, vis ikke tia blir endra igjen da skal pc-en min stå på i natt nokken som veit ein nettside/måte å nedlaste vanelige install filer i torrent program. mister alltid filer under større nedlastinger, og får DHT error når eg skal instalere programet, med mindre eg nedlaster det gjenom torrent. satse på at gamer.no er rask ut med en torrent Lenke til kommentar
xersess Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ifølge Incrysis.com kommer demoen altså kl 1.00 Pm , er dette kl 1 i natt? 1 PM er kl 1 i natt ja 1pm er no egentlig det vi kaller 13. 1am er det vi kaller 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 altså kl 13 i morgen da? kl 1 på dagen? :S Lenke til kommentar
Rizer Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ifølge Incrysis.com kommer demoen altså kl 1.00 Pm , er dette kl 1 i natt? 1 PM er kl 1 i natt ja 1pm er no egentlig det vi kaller 13. 1am er det vi kaller 1 hehe, tenkte past midnight sry my bad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg