chrlod Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hei hei Jeg har et problem. Alle brente Wii backups funker helt fint, men bare noen GC spill. Bruker CycloWiz chip, Verbatim DVD-R og brenner på 6x. Det Siste spillet jeg brant ut var 'Legend of Zelda: Collector's Edition' (ISO - PAL). Det funker tilsynelatende helt fint når jeg booter opp og er i menyene, men når jeg skal starte noe blir skjermen helt svart og Wii'en henger seg. Noen som vet hva som kan være problemet? Når jeg skulle brenne spillet (i Nero v7.5) fikk jeg opp følgende beskjed: "The entered block size does not correspond to the image length. The block size may be wrong. Do you want to correct the value or ignore the problem?" Her valgte jeg 'ignore'. Kan det være at jeg her skulle valgt 'correct'? Men hva skulle jeg såfall endret verdiene til? Takker for alle svar som kan være til hjelp. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Selve posten er i grenseland og det å svare på den vil nok gå over streken. Jeg stenger denne da enhver hjelp vil bryte med retningslinjene. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg