Cryztek Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Jah da var det feilene: 1: datamaskinen har ikke hatt internett pga et virus som ble fjernet (startdriv.exe) noe antivirus ikke fikk fjerna men blokkert. 2:Nå som jeg har fått internett tilbake pga en trojaner på maskina så skjedde det noe merkelig. 3:Jeg skrudde på maskina venta til antivirus hadde fjerna en del virum. 4:jeg skulle skru på noe musikk men så kom jeg på at jeg hadde noen nye sanger på den bærbare, så jeg drog ut lyd kabelen osv. 5:så start a datamaskina på nytt (hells out) 6:maskina kommer forbi vindows loaden men ikke inn i på Innloggings skjermen den restarter før dette så starter den på nytt og det kommer opp en svart skjerm med valget om du vill starte i safe modus eller vanlig men ingen virker. hva er problemet. Er lydkortet gåent? Endret 28. august 2007 av mc_a_person Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Du kan jo prøve å starte den uten lydkort for å sjekke om det er det som er feilen. Uansett hadde jeg nok satset på en ny formatering av systemdisken for å være sikker på at det viruset ditt er dead meat. Det er også mulig at en del kritiske systemfiler er blitt skadet/fjernet da du prøvde å fjerne viruset, slik at windows ikke lenger klarer å boote. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Tror nok dette er løsningen skal prøve seinere i dag Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Nei har ikke funka med noe jeg har prøvd skal skaffe meg en sånn hdd greie så jeg kan plugge hdd på min bærbare. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Spar deg selv for timesvis med feilsøking og MikkeMus-løsninger - og reinstaller Windows! Eneste måten å være 100% sikker på at all skade er rettet, og at du ikke lenger har en infeksjon. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 må få meg en sånn usb til sata konverter så jeg kan hente filmer og sånt fra hdd. kan jeg formatere når jeg får meg windows cd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå