Bjornivar Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Som dere sikkert skjønner så er jeg på jakt etter en sub. Jeg har nå vært ute etter XTZ 99 W12, men den har vært i "ventes fra leverandør" ganske lenge nå. Men nå ser jeg at de har fått inn Dynavoice Så da kommer mitt spørsmål om noen vet om dette er tilnærmet like god sub som XTZ er. Tenker da bla. på Lyd og bildes test, og diverse ros fra eiere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 XTZ er jo kjent fra før når det kommer til subwoofere. Dynavoice er relativt grønn på dette området. XTZen er jo et sikkert valg. Jammen ser det ikke ut til at Dynavoice begynner å herme så smått etter Klipsch sine subwoofere. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 XTZ subben veier også over 10kg mere, det er jo ett +. Tror nok XTZ er det beste valgt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg ville i hvertfall valgt XTZ. Dynavoice er ikke et alternativ når det kommer til subwoofer-delen. Lenke til kommentar
Bjornivar Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Ok takker for svar. Da får jeg bare vente å se om det er noen butikker som får den inn snart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Ok takker for svar. Da får jeg bare vente å se om det er noen butikker som får den inn snart. 9388262[/snapback] Send en mail og si at du er interessert i å bestille. Da får du nok et skikkelig svar på når de får dem inn. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Hvis du bor nærme grensen kan du få W12 for 3000 norske kroner i sverige... Sikler selv på denne subben, og lurer på om det ikke blir en slik, ettersom forsterkeren til den jeg har nå takket for seg under når jeg skulle reparere den. Jeg var visst ikke så flink som jeg trodde, og det er ikke første gang jeg opplever... glemte link: http://www.fyndborsen.se/ScriptServer/Trad...w.aspx?Key=5518 Send den poste restante til strømstad... Kanskje ikke så veldig mye å spare, men du kan jo handle noe annet når man først er der også. Endret 29. august 2007 av jalejale Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Det er nesten urettferdig hvor billigere XTZ-produkter er i Sverige enn feks fra Surround.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå