tAno16 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Heisann. Jeg lurer på hvordan jeg skal få til dette: Har en login form, action er login.php. I loginscriptet blir feil som "Fyll ut både brukernavn og passord" skrevet ut med echo i login scriptet. Men jeg ønsker å få det skrevet ut under login formen på index siden. Skal jeg da ta ibruk noe global variabel eller noe? Hvordan kan jeg skrive ut en variabel som er definert i login.php i index.php uten hjelp av include? Takk hvis noen tar seg tid til å svare Endret 27. august 2007 av tAno16 Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Eneste jeg kommer på i farte er å legge det til i GET eller POST. feks: <input name="error" type="hidden" error="Noe galt skjedde her" /> Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Velkommen til trylleavdelingen av diskusjon.no! Her klarer alle trollmenn/kvinner å magisk vite hva andre tenker på og har skrevet av kode! Eeehmm ... eller kanskje ikke Altså, seriøst, jeg har ingen anelse hvordan du har kodet tingene, og jeg tviler på at noen andre veit også. Uten det tviler jeg sterkt på at vi klarer å være til noen slags hjelp. Endret 27. august 2007 av Ernie Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Beklager det Ernie, du er nok ikke no'n Märta Louise, men bra vi iallefall har én trollman her på phpforumet. Tusen takk M4rTiN, GET var en helt grei metode å gjøre det på Endret 27. august 2007 av tAno16 Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 lag variabelen om til en $_SESSION da kan du hente den fra andre sider Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Takk Sjark,det var en enda bedre måte å gjøre det på Det var faktisk akkurat det jeg trengte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå