carbonblue Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hei No har jeg lest og søkt her på forumet etter info om filformatet TS. det har seg slik at jeg har en satelitt tuner, Dreambox. Og den tar jeg opp programer på HD. i filformatet TS. tuneren er koblet opp i privat nettverk med 100 mbit. det jeg er ute etter er et program for å konverter filformatet TS til Divx eller lignende. og omvent. Har prøvd noen mindre programmer for konvertering fra TS til AVI men finner ingen for omvent konvertering. Er det noen som vet om et slikt program ? På fohånd TAKK Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Du kan sjekke ut denne tutorialen: Blue-Ray / HD-DVD / TS / DVD / AVI -> TO H.246 using MeGUI Den viser egentlig hvordan du skal konvertere formatene til H.264, som betyr at du må enten bruke MP4 som kontainer, eller MKV. Om du vil ha det til XviD/DivX AVI, så kan du vel bare gå gjennom og regulere litt på det. Har ikke gjort den selv, men trur ikke det skal være så vanskelig å få den til vanlig AVI-fil. Du kan f.eks. åpne AviSynth-scriptet (AVS-filen) i VirtualDub(Mod) og konvertere direkte til AVI med den. Lenke til kommentar
carbonblue Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Takker for svar ! Har i mellomtiden funnet programmet Total video converter. dette programmet er helt supert, har prøvd å converter noen filmer " til TS og Fra TS" og det funker 100% Takk igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå