Sjodalf Skrevet 16. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2003 Har ett lite problem her.. klarer ikke å bestemme meg om hvilken bærbar jeg skal kjøpe meg. Det står mellom to merker: Elitegroup i-Buddie XP 2000 & Acer Aspire 1304LC AMD Athlon 1800+ De to ligger på nesten helt lik pris på ca. 12.000,- Det som er bakdelen med i-buddle er at den bare har 14", men til gjengjeld har denne en harddisk på 40GB mot Acer sine 20. Hvem synes dere jeg bør velge, utifra deres erfaringer?? Lenke til kommentar
bjornladen Skrevet 17. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2003 Har selv en XP 2000 og er fornøyd med den. Er det 64 mb skjermkort i Acer? Er det DDR ram? Ville valgt XP hvis ytelse var viktigst og Acer hvis størrelse var viktigst. XP har et stort eksternt batteri som er slitsomt å drasse på. (har ikke brukt mitt enda siden det er strøm over alt) Bjørn Lenke til kommentar
vvea Skrevet 17. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2003 Hvis du kjøper barebone ibuddie og hd, ram og cpu hos det billigste stedet du finner, kommer du ned i 10500. Da skal du gå for den. Hvis ikke ville jeg heller hatt den acer maskina. Har ibuddie med xp1800 cpu og betalte 10300 for alle delene. Maskina koster bare 7500 uten cpu, hd og ram. Lenke til kommentar
Sjodalf Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2003 men tror det ikke blir i-buddie. for det er ekstert batteri på den.. skjønner ikke at det går ann å lage noe slikk men.. jaja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå