Tetanus Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 Jeg er ofte innom pcworld.no kun for å se om det er kommet nye konkurranser. Hvorfor er det ikke, eller ihvertfall svært sjeldent den type konkurranser på hw.no? Trenger jo ikke være allverdens premier heller, mest for moro skyld liksom. Skulle jo tro at det var noen bedrifter der ute som kunne tenke seg å sponse hvis de får litt gratisreklame med på kjøpet. Spørsmål er jo heller ikke noe problem å lage, man kan jo eventuelt få brukere til å lage spørsmål og poste dem i en egen post. Så kan dere plukke de dere synes passer. Jeg synes ihvertfall det hadde vært okei. Noen flere? Tetanus Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 Enig, er lite med konkurranser på hw.no Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 29. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. august 2007 Er det noen som tar tak i de forslagene som kommer inn i denne tilbakemeldings-kategorien, eller blir de bare liggende her uten å bli bli tatt med videre. Bare lurer på hva som skjer med de forslagene som kommer inn her. Tetanus Lenke til kommentar
Howard Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Flere konkurarranser skal absolutt bli! Dette har vi vært for slappe med i det siste. Vi har et par under planlegging alt, og kan love fete premier! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Hadde vært fint om alle som deltok ble vinnere Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Håper det blir flere =) Lenke til kommentar
Groening Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Hvis det blir konkurranser, hvor kan man finne dem? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. august 2007 Rapporter Del Skrevet 30. august 2007 Flere konkurarranser skal absolutt bli! Dette har vi vært for slappe med i det siste. Vi har et par under planlegging alt, og kan love fete premier! 9389515[/snapback] Wicked Groening: De blir nok å finne på forsiden til hw.no Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 31. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Flotte greier! Nå har jeg noe å se frem til utover høsten! Tetanus Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Jippi! Meir reklame forkledd som konkurranser! Vær så snill... Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Jippi! Meir reklame forkledd som konkurranser! Vær så snill... 9396925[/snapback] Hysj på deg. Jeg har lyst på Hw-tskjorte jeg Håper på en enkel konkurranse der man kan vinne Hw skjorten blant annet Kunne gjerne vært mulig å kjøpe t-skjortene et sted Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 31. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Det er jo veldig enkelt, hvis du synes konkurransene er for komers, ikke delta. For oss andre kan det jo være morro tidsfordriv! Tetanus Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Jippi! Meir reklame forkledd som konkurranser! Vær så snill... 9396925[/snapback] Pffft! Litt reklame klarer jeg så lenge jeg har sjansen til å få noe gratis. Man klarer å blokke ut reklame om man har litt omløp i hodet. Personlig så synes jeg hw.no burde ha konkurranse minst en gang i måneden... Lenke til kommentar
Nator Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Syns ikke det er så ille så lenge reklame kun kommer i form av post (ikke e-post eller telefon). Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Nok off-topic nå vel? Synes det er hyggelig at de gidder å ha noen konkurranser selv om det blir litt reklame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå