Gå til innhold

Maskina fungerer utmerket! :)

Anbefalte innlegg

Da etter mange måneder med spekulering om hvilke komponenter man burde ha i maskina så er den endelig i hus. Etter mye strev for og få lagt inn Vista (fikk ikke instalert det med mindre jeg tok den gammle cdromen min og brukte den, tok ut alle s-ata ting som den ene HDen min og den nye dvdbrenneren) så ble det bra. Dette er hva jeg kjøpte -->Handlevogn

Har kjørt 3Dmark06 og fikk litt over 11500 poeng. Har ikke overklokket noe enda, men det kommer vel (CPU ligger på 33 grader på rommet mitt som det kanskje er 24 grader i) :thumbup:

Ellers så spiller jeg jo såklart Bioshock, og det er går silke glatt på 1920*1200 oppløsning med all eyecandy på fult :w00t:

Og om ikke lenge kommer crysis :dribble:

Takk til alle som har hjulpet till for og finne deler :thumbup::w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe.. jo da. Det kostet litt, men jeg hadde råa akkurat nå, så jeg tenkte "what the fuck" hvorfor ikke :D

Synes det er lite poster av folk som har fått maskina si og som kan gi en tilbakemelding om hvordan det ble. Tenkte kanskje jeg kunne starte en trend her nå.

Det er jo så utrolig mange som er innom her hver dag som spør etter oppsett til forkjellige bruk. Og det er enda flere forslag til oppsett av de.

Så når folk endelig har bestemt seg da, hvorfor ikke skrive litt om hvordan det gikk evt. ikke gikk.

Keep it up guys! Mye bra forslag og arbeid på dette forumet! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...