Rudde Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hey, jeg har ett DV kamera med en kul film jeg gjærne vil ha inn på PC'en for redegering. Utsyr jeg har: Xbox 360 x], aideospiller, TV, PC, DV kamera (med kamera til TV kabel.) Lenke til kommentar
filthyhabits Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hey, jeg har ett DV kamera med en kul film jeg gjærne vil ha inn på PC'en for redegering.Utsyr jeg har: Xbox 360 x], aideospiller, TV, PC, DV kamera (med kamera til TV kabel.) 9372158[/snapback] Du må ha FireWire-kort i PCen. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Link der jeg kan kjøpe det biligs mulig?? Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Link der jeg kan kjøpe det biligs mulig?? 9399370[/snapback] Her er et billig og greit FireWire-kort. I tillegg følger det visst med kabel og et enkelt og greit redigeringprogram. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Link der jeg kan kjøpe det biligs mulig?? 9399370[/snapback] Her er et billig og greit FireWire-kort. I tillegg følger det visst med kabel og et enkelt og greit redigeringprogram. 9400514[/snapback] enig ellers kan det hende at hovedkortet i pcen hans har firewire utgang https://prisguiden.no/vis_kategori....25&submit=S%F8k <- velg en ^^ Endret 31. august 2007 av wiak Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Hvordan er det jeg får inn tingene på HDD'en etter at jeg har fått med FW kort da?? Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hvordan er det jeg får inn tingene på HDD'en etter at jeg har fått med FW kort da?? 9406537[/snapback] Koble FW-kabelen til kameraet, skru på kameraet, kommer opp valg om du vil laste ned via windows moviemaker eller om du har noe annet program/redigeringsprogram. Sørg for at det lagres som AVI-filer, som vil si ca 13Gb/t, som du så redigerer og brenner på DVD, evt konverterer til annet format avhengig av hva du skal bruke fila til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå