Skagen Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hei. Jeg har laget en animert vindturbin i 3D Studio Max som jeg har rendert med Swift 3D Max Plugin, som betyr at animasjonen renderes kun til vektorer. .SWFT-fila med vektorgrafikken kan jeg importere i Flash MX og lage veldig fine, kompliserte, men likevel lite ressurs-sultne animasjoner i Flash. 1. Det jeg lurte på var hvilket program vil dere anbefale for å gjøre Flash-fila min til en desktop/bakgrunn. Jeg har Googlet litt og funnet mange forskjellige, alt fra tilsynelatende veldig amatørmessige programmer til profesjonelle programmer. 2. Går det også an å lage Direct3D- eller DirectDraw-akselererte desktopper/bakgrunner fra Flash-filer? Jeg har testet å bruke Flash-fila som bakgrunn med HTML-som-desktop-funksjonen i Windows XP, men da får jeg scrollbarer, samt at animasjonen trekker 30% CPU hele tiden (S754 Athlon64 3400+). Jeg vil gjerne avlaste dette over på grafikkortet, for jeg vil tro denne animasjonen min er barnemat for 7900GT. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Er det mulig å bruke DirectDraw/Direct3D-akselererte bakgrunner i Windows Vista da? Regner med Vista har bedre styring av ressursbruk med slikt når den tross alt har Aero. (Bump) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå