Gå til innhold

The disc is unreadable! HJALP!

Wiciwato

Anbefalte innlegg

Trenger hjelp med en gang...Forza 2 til Xbox 360 funker ikke noe som er p.g.a riper i cd'en...Hadde et lite uhell hvor xboxen velta bittelitt over og jeg skulle rette på den da cd'en lagde mye lyd.

Da kom det riper i spillet. Så har dere noen tips til hva jeg må gjørre for å få den på rett kjør...Vaske i varmt vann? Kjøpe sånn disc fikser...HVA??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger hjelp med en gang...Forza 2 til Xbox 360 funker ikke noe som er p.g.a riper i cd'en...Hadde et lite uhell hvor xboxen velta bittelitt over og jeg skulle rette på den da cd'en lagde mye lyd.

Da kom det riper i spillet. Så har dere noen tips til hva jeg må gjørre for å få den på rett kjør...Vaske i varmt vann? Kjøpe sånn disc fikser...HVA??

9372026[/snapback]

Zalo og vann...hvis ikke det funker, er jeg desverre redd for at den er ødelagt

Lenke til kommentar

9372026[/snapback]

Zalo og vann...hvis ikke det funker, er jeg desverre redd for at den er ødelagt

9372215[/snapback]

Du kødder ikke?

For hvis du gjøre det blir jeg sur :tease:

Lenke til kommentar
Du kødder ikke?

For hvis du gjøre det blir jeg sur harhar.gif

Zalo er konge til å reparere CDer:)

Hell på zalo, gnu det FORSIKTIG utover med et stykke fint papir. Skyll av vannet å prøv CDen(dvd what ever).

Ellers så kan du prøve sånn repair kit som ble nevnt, de er veldig bra...

Lenke til kommentar
Du kødder ikke?

For hvis du gjøre det blir jeg sur harhar.gif

Zalo er konge til å reparere CDer:)

Hell på zalo, gnu det FORSIKTIG utover med et stykke fint papir. Skyll av vannet å prøv CDen(dvd what ever).

Ellers så kan du prøve sånn repair kit som ble nevnt, de er veldig bra...

9372287[/snapback]

Så jeg skal helle det rett på cd'en og gnu det utover mot kantene forsiktig, og deretter skylle?

Men uansett så hjelper ikke Zalo mot riper...Må ha den fordømte disc repair tingen...Og Forza :cry: Elsker det spillet

Endret av -SlurP-
Lenke til kommentar
Så jeg skal helle det rett på cd'en og gnu det utover mot kantene forsiktig, og deretter skylle?

Men uansett så hjelper ikke Zalo mot riper...Må ha den fordømte disc repair tingen...Og Forza :cry:  Elsker det spillet

9372301[/snapback]

Bruker å gnu i sirkler, rundt plate.

Og jo, zalo hjelper mot riper, har reddet meg mange ganger, men ikke hvis ripene er for store så klart...

Lenke til kommentar

tarcon skrev:

Zalo fungerer perfekt til å fjerne riper i plata.

Jeg har en CD som nermest er avhengig av zalo.

Prøv det, og se.. Det er nesten skummelt hvor bra det virker...

Helt Sjukt hvor rett du har nå,

Zalo til Folket!

:thumbs:

Endret av joarn2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

SlurP:

Men uansett så hjelper ikke Zalo mot riper...Må ha den fordømte disc repair tingen...Og Forza :cry: Elsker det spillet

etter min mening så funker ikke disc repair, no tull, dype nok riper kan nok ikke repareres, bare la cden ligge i coveret :thumbup:

det du gjør med zalo(eller rettere sagt det jeg pleier og gjøre)

Fyll en dyp askjett med lunka vann, ha zalo oppi, rør og legg cden ligge der i Cirka 5 minutter, skyll GODT med kaldt vann.....

Lenke til kommentar
SlurP:

Men uansett så hjelper ikke Zalo mot riper...Må ha den fordømte disc repair tingen...Og Forza :cry:  Elsker det spillet

etter min mening så funker ikke disc repair, no tull, dype nok riper kan nok ikke repareres, bare la cden ligge i coveret :thumbup:

det du gjør med zalo(eller rettere sagt det jeg pleier og gjøre)

Fyll en dyp askjett med lunka vann, ha zalo oppi, rør og legg cden ligge der i Cirka 5 minutter, skyll GODT med kaldt vann.....

Jeg har brukt en sak som heter Disc Repair Pro og den fungerer brillefint på plater med selv ganske store riper, så lenge de som sagt ikke er dype nok. Jeg har fikset mange DVD-plater som har hatt uleselige partier, med denne.

At du kan mene "disc repair" (spørs hva du sikter til her) er noe tull, mens du anbefaler Zalo, er stikk motsatt av hva jeg ville mene. For min del vil jeg absolutt IKKE anbefale Zalo. Putter du en plate full av rester av Zalo i en spiller risikerer du at dette havner overalt inne i spilleren, inkludert på laser-linsen. Er det Zalo på den innerste ringen på platen, hvor spilleren griper rundt platen, risikerer du også at gripemekanismen blir tilgriset og vil fungere dårligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...