Husee Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hei! Driver og skal configurerer Mail med hotmailkontoen min, og i den forbindelse har jeg noen spørsmål. Håper noen kan hjelpe meg! Først og fremst lurer jeg på hva som er Incoming mail server adressen til Hotmail ? Og så vil jeg bare være sikker på at det er POP basert mail hotmail er? Hvis jeg får disse spørsmålene besvart tror jeg at jeg er kommet et stykke lenger! - Husee : ) Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hotmail har vel ikke POP-funksjon for sine gratis kontoer. Få deg Gmail, gutt Lenke til kommentar
Husee Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Hotmail har vel ikke POP-funksjon for sine gratis kontoer. Få deg Gmail, gutt 9372102[/snapback] Det var det jeg var redd for Men det er så mye styr og bytte mail : o Jeg er jo registrert overalt med hotmailkontoen Lenke til kommentar
martbo Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Selvfølgelig er det mulig å fikse dette. Ta en titt her: http://www.automagic-software.com/downloads.php . last ned riktig fil og følg instruksjonene Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hotmail har vel ikke POP-funksjon for sine gratis kontoer. Få deg Gmail, gutt 9372102[/snapback] Det var det jeg var redd for Men det er så mye styr og bytte mail : o Jeg er jo registrert overalt med hotmailkontoen 9372191[/snapback] Hey, du må starte et sted, det "argumentet" for å ikke skifte e-post blir ikke akkurat noe mindre ved tiden Tar ikke lang tid å skifte adresse med copy-paste på de sidene en faktisk er aktiv Lenke til kommentar
Husee Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Hotmail har vel ikke POP-funksjon for sine gratis kontoer. Få deg Gmail, gutt 9372102[/snapback] Det var det jeg var redd for Men det er så mye styr og bytte mail : o Jeg er jo registrert overalt med hotmailkontoen 9372191[/snapback] Hey, du må starte et sted, det "argumentet" for å ikke skifte e-post blir ikke akkurat noe mindre ved tiden Tar ikke lang tid å skifte adresse med copy-paste på de sidene en faktisk er aktiv 9377071[/snapback] hehe neida : p Har så vidt begynt nå ;D Men hvor aktiverer jeg gmail kontoen min for bruk i msn osv? Lurer på om det går ann og legge inn en kontaktliste i Adium. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Tror ikke Audium har anledning for det, men bare finn en Windows-PC med MSN på skole, biblotek eller hos en venn, eksporter venneliste, logg inn med din Gmal-konto og importer den til MSN. Alle kontakter blir da "invitert" og de popper opp etter hvert som de godtar at du har dem på listen Du må lage en Passport-konto med Gmail-kontoen for å logge inn med den på MSN og andre Live-tjenester Clicky Endret 28. august 2007 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå