Emils. Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hei sann, jeg er en gutt på 16 år som er 180 høy, veier 70 kg. Jeg har tenkt å starte å trene mer ordentlig for å få vekk fett og få 6 - pack og muskler . Jeg har sett på noe på sunkost, noe slags tabletter som demper lysten på søtsaker og forbrenner fett fortere, og lurer på om det hadde vært noe som hjelper ? Jeg har også tenkt å starte med kreatin og starte med styrke for alvor. Jeg har trent litt før så jeg har da litt muskler , men vil ha enda mer ! : ) Men er det noen som har noe mer å anbefale så jeg kan få vekk det irriterende fettet og få en vettu kropp , så kom gjerne med forslag ! : D tusen takk ! Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 de har mye bra artikler på Iform.no ... Få vekk magefettet Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Det er hvertfall ikke mulig å punktfjerne fett, f.eks. bare rundt magen eller bare rundt beina. Må trene hele kroppen og miste alt litt etter litt. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Trenger hjelp jeg og, er 14, 1.94-200 cm, og veier Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 100 kg!!11oneoenoe hjelp! Endret 27. august 2007 av Kimelimm Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 (endret) jeg tenkte ikke på maga fettet, jeg tenkte på hele kroppen : ) sånn at jeg får en veltrent kropp ! Men hjelper de tinga jeg har skrevi opp så det går fortere ? Endret 27. august 2007 av Emils1 Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 gå inn på den linken jeg ga deg og gjør det som står Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 gå inn på den linken jeg ga deg og gjør det som står 9372480[/snapback] hvor mange ganger i uka skal jeg gjøre det ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg tror egentlig det beste for deg er å starte på et helsestudio som SATS eller Elixia. Da får du et skreddersydd program og hjelp til å spise riktig og alt sånt. De er skikkelig proffe de som jobber der. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg tror egentlig det beste for deg er å starte på et helsestudio som SATS eller Elixia. Da får du et skreddersydd program og hjelp til å spise riktig og alt sånt. De er skikkelig proffe de som jobber der. 9373938[/snapback] Min er erfaring er at de fleste PT på treningstudior som SATS og Elexia o.l er ute etter å tjene penger og vil ikke at noen skal skade seg. Derfor vil program du får derfra som regel basert på maskiner. Vil heller anbefale å lese litt rundt på iform.no, treningsforum.no, myorevolution.com o.l sider for informasjon om kosthold og trening. Det er noen treningsprogrammer der og bare husk å velg et for nybegynnere Vil anbefale deg å ikke tenke på å miste fett, men spise i kcaloverskudd og trene hardt med styrke og litt kardio ved siden av. Når du begynner å trene styrke så brenner du som regel fett imens du bygger muskler i starten, så de fleste vil oppleve å gå ned i fettprosent. Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Det er hvertfall ikke mulig å punktfjerne fett, f.eks. bare rundt magen eller bare rundt beina. Må trene hele kroppen og miste alt litt etter litt. 9372053[/snapback] Myten om myten om punktforbrenning. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Jeg tror egentlig det beste for deg er å starte på et helsestudio som SATS eller Elixia. Da får du et skreddersydd program og hjelp til å spise riktig og alt sånt. De er skikkelig proffe de som jobber der. 9373938[/snapback] Min er erfaring er at de fleste PT på treningstudior som SATS og Elexia o.l er ute etter å tjene penger og vil ikke at noen skal skade seg. Derfor vil program du får derfra som regel basert på maskiner. Vil heller anbefale å lese litt rundt på iform.no, treningsforum.no, myorevolution.com o.l sider for informasjon om kosthold og trening. Det er noen treningsprogrammer der og bare husk å velg et for nybegynnere Vil anbefale deg å ikke tenke på å miste fett, men spise i kcaloverskudd og trene hardt med styrke og litt kardio ved siden av. Når du begynner å trene styrke så brenner du som regel fett imens du bygger muskler i starten, så de fleste vil oppleve å gå ned i fettprosent. 9374283[/snapback] Tusentakk !: D kjempe nyttig det du skriver ! Men hjelper det å bruke noe sånt fettforbrennings tabletter elno? Går det fortere av det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå