Spirre Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) linky jeg leker med tanken om å kjøpe et nytt kabinett til filserveren min, da det gamle lian li pc7 kabinettet begynner å få dårlig plass (7 disker & counting) jeg har veldig lyst på denne stacker kassa jeg har linka til hovedgrunnene er: god kjøling masse plass god erfaring med stacker 830 har liggende en CM hdd (veldig gode moduler) fra før lett å montere i så er spørsmålet da, er det egentlig noen gode/bedre alternativer til samme eller lavere pris der ute? krava mine er omtrent det samme som lista over. spesielt mulighetene for CM hdd moduler og god dybde i kassa. har kikka rundt en del på diverse kabinetter, og har jo finni noen brukbare alternativer, men de koster for mye i forhold stacker'n kanskje dere kan finne noe? Endret 27. august 2007 av Spirre Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 linky jeg leker med tanken om å kjøpe et nytt kabinett til filserveren min, da det gamle lian li pc7 kabinettet begynner å få dårlig plass (7 disker & counting) jeg har veldig lyst på denne stacker kassa jeg har linka til hovedgrunnene er: god kjøling masse plass god erfaring med stacker 830 har liggende en CM hdd (veldig gode moduler) fra før lett å montere i så er spørsmålet da, er det egentlig noen gode/bedre alternativer til samme eller lavere pris der ute? krava mine er omtrent det samme som lista over. spesielt mulighetene for CM hdd moduler og god dybde i kassa. har kikka rundt en del på diverse kabinetter, og har jo finni noen brukbare alternativer, men de koster for mye i forhold stacker'n kanskje dere kan finne noe? 9371871[/snapback] Du finner egentlig ikke noe som har samme kvalitet til samme/lavere pris. Kabinettet har helt siden det kom blitt roset for nettopp dette. Så jeg anbefaler at du heller sparer litt til For å si det slik; billig-kabinetter har ikke utskiftbare HDD-moduler o.l. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 det var vel egentlig det jeg hadde kommet fram til også, men siden jeg ikke skal bestille enda, så fant jeg ut at det skada ikke å lage tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå