Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

alternativer til stacker 810 (STC-T01)?

Anbefalte innlegg

linky

jeg leker med tanken om å kjøpe et nytt kabinett til filserveren min, da det gamle lian li pc7 kabinettet begynner å få dårlig plass (7 disker & counting)

jeg har veldig lyst på denne stacker kassa jeg har linka til

hovedgrunnene er:

god kjøling

masse plass

god erfaring med stacker 830

har liggende en CM hdd (veldig gode moduler) fra før

lett å montere i

så er spørsmålet da, er det egentlig noen gode/bedre alternativer til samme eller lavere pris der ute?

krava mine er omtrent det samme som lista over. spesielt mulighetene for CM hdd moduler og god dybde i kassa.

har kikka rundt en del på diverse kabinetter, og har jo finni noen brukbare alternativer, men de koster for mye i forhold stacker'n

kanskje dere kan finne noe?

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
linky

jeg leker med tanken om å kjøpe et nytt kabinett til filserveren min, da det gamle lian li pc7 kabinettet begynner å få dårlig plass (7 disker & counting)

jeg har veldig lyst på denne stacker kassa jeg har linka til

hovedgrunnene er:

god kjøling

masse plass

god erfaring med stacker 830

har liggende en CM hdd (veldig gode moduler) fra før

lett å montere i

så er spørsmålet da, er det egentlig noen gode/bedre alternativer til samme eller lavere pris der ute?

krava mine er omtrent det samme som lista over. spesielt mulighetene for CM hdd moduler og god dybde i kassa.

har kikka rundt en del på diverse kabinetter, og har jo finni noen brukbare alternativer, men de koster for mye i forhold stacker'n

kanskje dere kan finne noe?

9371871[/snapback]

Du finner egentlig ikke noe som har samme kvalitet til samme/lavere pris. Kabinettet har helt siden det kom blitt roset for nettopp dette. Så jeg anbefaler at du heller sparer litt til :)

For å si det slik; billig-kabinetter har ikke utskiftbare HDD-moduler o.l. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...