Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tenner du på transseksuelle?

Sherra

Tenner du på transseksuelle?  

566 stemmer

1. 1. Tenner du på transseksuelle?

• Ja
      57
    • Kanskje/vet ikke/kommer an på
      66
    • Nei
      445

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Daskepott_*

JO, hvis "dama" var fin så hadde jeg helt klart tatt "henne" til sengs. Det har vært min fantasi i mange år og fikk jeg sjansen til noe slikt ville jeg med glede kost meg en natt med en slik en. Mange "shemales" på nett som ser helt fantastiske ut faktisk :new_woot:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Men nå tar jo de flste transseksuelle kvinner operasjon "der nede" og da kan fu ikke se forskjellen på en "ekte" og en "falsk" fitte :!:

Se for deg situasjonen: Er med dame hjem fra byen, klining osv... Så skal du begynne å kose med kjønnsorganet hennes, og du kjenner en fitte der! :wow: Oioioi...så "ekkelt" :lol:

Lenke til kommentar
Se for deg situasjonen: Er med dame hjem fra byen, klining osv... Så skal du begynne å kose med kjønnsorganet hennes, og du kjenner en fitte der! :wow: Oioioi...så "ekkelt" :lol:

Det blir noe helt annet. Det er fordi det er en fitte man forventer å finne, men når man da finner en kuk der....

Dette vil da bli forutsatt at individet ikke forteller at det er transeksuelt.

Lenke til kommentar
Det blir noe helt annet. Det er fordi det er en fitte man forventer å finne, men når man da finner en kuk der....

det er jo det tråden handler om...transseksuelle. ikke transvestitter.

Men la oss si at du har forelsket deg i verdens FINESTE dame...også forteller hun deg at hun levde som gutt helt til hun var 16 og at hun har hatt alle operasjonene....dumper du henne da??

Lenke til kommentar

Men la oss si at du har forelsket deg i verdens FINESTE dame...også forteller hun deg at hun levde som gutt helt til hun var 16 og at hun har hatt alle operasjonene....dumper du henne da??

Lett.

For det første fordi han hadde ventet med å fortelle meg det til vi var ordentlig i lag. En annen grunn er fordi hun/han ikke var kvinne by nature.

Lenke til kommentar
Lett.

For det første fordi han hadde ventet med å fortelle meg det til vi var ordentlig i lag. En annen grunn er fordi hun/han ikke var kvinne by nature.

Sier hvem? HUN forteller det til deg, når du er forelska. jeg sa ikke noe om at HUN ventet til dere hadde blitt sammen på ordentlig...

For noen tull. De er like mye dame som enhver annen steril dame :hrm: Dette er diskriminering.

Lenke til kommentar

Ja.

Jeg er jente, så jeg kan ikke uttale meg fra dette perspektivet. Det er flere gutter som skifter kjønn til dame, enn jenter som skifter kjønn til menn. Det er statistisk bevist. Men om jeg hadde blitt forelsket i en transseksuell, og fått vite at gutten faktisk var jente før, så... Nei, vet ikke riktig. Mange ganger kan man jo ikke se det på dem, men likevel. Ville kanskje følt meg litt lesbisk. Men for all del. Har ikke noe imot transseksuelle, men er så vanselig å sette seg inn i deres tankegang når det gjelder dette med å føle seg som det motsatte kjønn. De blir jo født med feil kjønn i forhold til den de føler seg som, sier de som er transseksuelle. Selv føler jeg meg som en jente, og er en jente, så har aldri slitt med det problemet. Derfor er det ikke så lett å sette seg inn i, selv om man kan sette seg inni mye annet.

Endret av Shipwreck
Lenke til kommentar
Jeg er jente, så jeg kan ikke uttale meg fra dette perspektivet. Det er flere gutter som skifter kjønn til dame, enn jenter som skifter kjønn til menn. Det er statistisk bevist. Men om jeg hadde blitt forelsket i en transseksuell, og fått vite at gutten faktisk var jente før, så... Nei, vet ikke riktig. Mange ganger kan man jo ikke se det på dem, men likevel. Ville kanskje følt meg litt lesbisk. Men for all del. Har ikke noe imot transseksuelle. Er så vanselig å sette seg inn i. De blir jo født med feil kjønn i forhold til den de føler seg som, sier de som er transseksuelle. Selv føler jeg meg som en jente, og er en jente, så har aldri slitt med det problemet. Derfor er det ikke så lett å sette seg inn i, selv om man kan sette seg inni mye annet.

Jeg også tror jeg hadde blitt tatt på senga der. Jeg har en forestilling om hvordan livet skal være, osv... Og det inlemmer ikke noe forhold med en transeksuell kvinne. Men jeg har ingenting imot at folk er transeksuelle, jeg unngår ikke en person av den grunn.

Lenke til kommentar

Nei, ikke sant? Men vi tar mye som en selvfølge. Jeg kunne ha truffet en herlig mann, ikke meket at han var transseksuell (som faktisk kan være vanskelig å merke, siden de er så flinke med å fikse på sånt nå for tiden) og ikke tenkt tanken på at han kanskje egentlig hadde vært kvinne en gang. Vi tar alt for gitt.

Endret av Shipwreck
Lenke til kommentar
Lett.

Sier hvem? HUN forteller det til deg, når du er forelska. jeg sa ikke noe om at HUN ventet til dere hadde blitt sammen på ordentlig...

For noen tull. De er like mye dame som enhver annen steril dame :hrm: Dette er diskriminering.

Javel, hadde brøte ALL kontakt med henne tvert, uten second thoughts.

Lenke til kommentar
La oss si at du hadde gått ut med en transseksuell mann en stund og du forelsket deg i han. Og så sa han at han var transseksuell...Hadde du dumpa han da? =/

Åhr, det er så vanskelig å sette seg inn i! Men i og med at han føler seg som en mann, har operert seg om til en mann, og ser ut og virker som en mann, så tror jeg nok at om jeg var skikkelig forelsket i ham, hadde jeg blitt sammen med ham. Tenk hvor vanskelig det må være for ham å få seg kjæreste! Jeg hadde virkelig følt meg utenfor i hans sted.

Sikkert noen som synes dette virker litt rart, men om man virkelig liker en person så har ikke slikt så mye å si.

Endret av Shipwreck
Lenke til kommentar

Jeg mener at alle skal ha en sjanse. Hvis man treffer en man blir vanvittig glad i, f.eks en mørkhudet person, hadde jeg gitt f*** i om jeg hadde hatt noen rasistiske venner som dumpet meg fordi de ikke tålte kjæresten min. Da hadde jeg dumpet dem framfor å dumpe ham.

Endret av Shipwreck
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...