Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tenner du på transseksuelle?

Sherra

Tenner du på transseksuelle?  

566 stemmer

1. 1. Tenner du på transseksuelle?

• Ja
      57
    • Kanskje/vet ikke/kommer an på
      66
    • Nei
      445

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi kan vel være enig om at det ikke er damer vi snakker om her.

9395657[/snapback]

De blir uansett kalt for "chicks with dicks". Enten du liker det eller ikke.

9401139[/snapback]

Jeg har hørt utrykket før, ja. Poenget mitt er at dette ikke er "chicks", det er mannfolk (les: pikk, hårete baller, hårete brystkasse, mannlig muskelvekst, adamseple etc etc). Og enten jeg liker det eller ikke, er det akkurat slike utrykk som gjør at enkelte tror dette faktisk er damer som er født med penis og en stor hårete ballesekk.

At man tenner på slikt, viser bare at naturen har feilet en eller annen plass.

Lenke til kommentar

Aww, søte deg, tror du virkelig at transer er hårete? De fleste av den barberer enten omtrent hele kroppen, laserfjerner det, eller går på hormoner så hårvekstenm inker betraktelig. Så nei, de fleste av dem har ikke hårete baller og brystkasse. Og siden det faktisk er transer vi snakker om, så regner jeg med at det er transseksuelle (altså folk som har gjennomgått operasjoner for å se ut som en av et annet kjønn uten å gjennomgå en kjønnsskifteoperasjon) og ikke crossdressers, så hvis de har en dyktig kirurg er det lite synlig adamseple på de fleste av dem. Faktisk, vil jeg tørre å påstå at mange transer er mer feminine enn nåtidens damer. *vente på deng*

Lenke til kommentar

Det er ganske mange i min vennegjeng som syntes Therese var ganske så heit, og de satt med henne og var nærme henne nærmest hver dag, og flere av guttene flørtet med henne helt til jeg presterte å kalle henne Thomas, som er døpenavnet. Da var katta ute av sekken, gitt xP

Lenke til kommentar
Det er ganske mange i min vennegjeng som syntes Therese var ganske så heit, og  de satt med henne og var nærme henne nærmest hver dag, og flere av guttene flørtet med henne helt til jeg presterte å kalle henne Thomas, som er døpenavnet. Da var katta ute av sekken, gitt xP

9424274[/snapback]

Har Therese penis? I så fall så er det vel ufint av henne å forlede beilere som lever i den tro at hun er en hun og ikke en hun/han. Ikke så enkelt det her, men jeg ville satt pris på at en jente med pikk hadde fortalt meg det før jeg eventuelt havnet i sengen med henne, for å si det slik. Er kjønnsskiftet fullbyrdet så er det jo ikke noe problem, men jeg tror nok jeg ville hatt problemer med et normalt seksualliv med en jente med pikk.

Jeg kunne aldri ha lekt med tissemannen til kjæresten min, siden jeg ganske enkelt ikke "svinger den veien." Hvem vet forresten, hvis resten av kroppen er hot som bare det, så kan det jo hende at pikken også hadde appelert til meg. Heldigvis så slipper jeg å bekymre meg så mye for dette akkurat nå, jeg har samboer som det ikke er aktuelt å bytte ut. Merkelig tanke forresten, sett at hun hadde hatt pikk. Det var jo ikke underlivet hennes som gjorde at jeg interesserte meg for henne og forelsket meg i henne. Det var helt andre ting enn utseendet faktisk, utseende var bare en kjempe bonus! :D

Lenke til kommentar
Therese hadde penis på det tidspunktet, men ikke nå lengre. Det var vel egentlig ikke noe videre ufint av henne, i mine øyne, da hun ikke gjorde mye for å flørte tilbake, hun bare tok i mot komplimentene hun fikk uten å si "Du vet at jeg er født gutt, sant?"

9424429[/snapback]

Var ikke slik jeg mente det, at hun var pliktig til å opplyse at hun var født gutt hvis noen gav henne et kompliment. Hadde hun derimot flørtet tilbake så ville det være direkte jævlig av henne å ikke fortelle "sannheten" før det ble mer alvorlig.

Sett deg i guttens sted da, blir med Therese hjem og finner ut at hun har en stiv en i buksa. Inte bra inte. Jeg tror jeg hadde blitt skikkelig lei meg jeg og bare gått uten å klare å si noe som helst. Hvem vet, det kan jo hende at man oppdager nye sider ved seg selv i en slik situasjon også.

Det er jo helt feil signaler å sende ut til en gutt du vet er straight da. Kle deg utfordrende og vifte med puppene, uten å fortelle den potensielle beileren at du har akkurat det samme som ham i buksa.

Lenke til kommentar
Jeg har hørt utrykket før, ja. Poenget mitt er at dette ikke er "chicks", det er mannfolk (les: pikk, hårete baller, hårete brystkasse, mannlig muskelvekst, adamseple etc etc). Og enten jeg liker det eller ikke, er det akkurat slike utrykk som gjør at enkelte tror dette faktisk er damer som er født med penis og en stor hårete ballesekk.

At man tenner på slikt, viser bare at naturen har feilet en eller annen plass.

9423834[/snapback]

Du snakker om Drag Queens. Jeg snakker om transseksuelle. Disse har gjennomgått operasjoner til hundretusener, om ikke millioner.

Endret av Okstad
Lenke til kommentar
Aww, søte deg, tror du virkelig at transer er hårete? De fleste av den barberer enten omtrent hele kroppen, laserfjerner det, eller går på hormoner så hårvekstenm inker betraktelig. Så nei, de fleste av dem har ikke hårete baller og brystkasse. Og siden det faktisk er transer vi snakker om, så regner jeg med at det er transseksuelle (altså folk som har gjennomgått operasjoner for å se ut som en av et annet kjønn uten å gjennomgå en kjønnsskifteoperasjon) og ikke crossdressers, så hvis de har en dyktig kirurg er det lite synlig adamseple på de fleste av dem. Faktisk, vil jeg tørre å påstå at mange transer er mer feminine enn nåtidens damer. *vente på deng*

9424196[/snapback]

Du skjønte ikke poenget mitt. Jeg vet (heldigvis) ikke hvor mange som liker å beholde sine baller hårete, men de er og blir MENN uansett hvor mange kropsdeler de kjører barberhøvelen over eller hvor mye sminke de kliner i trynet. Likeså om de går på hormonkur resten av livet og/eller legger seg under kniven/laseren. Man er fortsatt en mann, men en mann som prøver å se ut som en jente. Dvs de er vel knapt en promille som klarer å gjøre det 100% overbevisende, da enten hender, føtter, adamseple, stemme, armlengde, oppførsel etc etc vil avsløre de. Og selv om de ikke blir avslørt, vil de fortsatt aldri kunne fungere som en kvinne (dvs bli gravid osv).

Og ordtaket som er brukt tidligere her (chicks with dicks), tilsier at vi snakker om menn med både baller og penis i behold.... barbert eller ikke.

Jeg vet ikke hvordan du definerer feminin, men de jeg har sett er så "feminine" at de fleste begynner å lure på om det virkelig er noe mentalt galt oppe i hodet deres (noe det med all respekt å melde også egentlig er).

Og transer som lurer andre gutter fortjener egentlig bare en skikkelig kilevink. Slikt er ikke pent, og lurer de den rette mannen (tenk mann med stor M), kan det være han får en liten psykisk knekk av en slik opplevelse. :thumbdown:

Folk må få leve som de vil, og bestemme over sin egen kropp. Men de som virkelig tror at dette er damer/kvinner/jenter bare fordi de har lagt igjen noen kroner hos kirurgen og/eller hos H&M, trenger en reality check IMHO. :)

Lenke til kommentar
Men de som virkelig tror at dette er damer/kvinner/jenter bare fordi de har lagt igjen noen kroner hos kirurgen og/eller hos H&M, trenger en reality check IMHO.  :)

9427214[/snapback]

Nei... Det er ikke derfor de er kvinner.

Grunnen til at de er kvinner er fordi de er kvinner i hodet :)

Lenke til kommentar
Du snakker om Drag Queens. Jeg snakker om transseksuelle. Disse har gjennomgått operasjoner til hundretusener, om ikke millioner.

9427122[/snapback]

Transeksuelle.... som du tidligere kalte chicks with DICKS?

Om de har brukt 1000kr på hormonkur eller 1 mill på operasjoner spiller ingen som helst rolle. De har allerede tråkket over grensen fra å være drag queens.

Blant annet Thailand og Brasil er fulle av transseksuelle, og der har de færreste råd til noe annet enn hormonpiller og kanskje et par silikonpupper.

Lenke til kommentar
Men de som virkelig tror at dette er damer/kvinner/jenter bare fordi de har lagt igjen noen kroner hos kirurgen og/eller hos H&M, trenger en reality check IMHO.  :)

9427214[/snapback]

Nei... Det er ikke derfor de er kvinner.

Grunnen til at de er kvinner er fordi de er kvinner i hodet :)

9427226[/snapback]

Da er det bedre/mer riktig å si "de er kvinner fordi de ønsker å være kvinner i hodet"?

Og den definisjonen på en "kvinne" klarer jeg ikke helt å være enig i.

Lenke til kommentar

Jeg respekterer de 100%, men synes det er litt ekkelt når men som har gått over til kvinne forsatt ser ut som menn. Stort adamseple, mørk stemme, hårete osv. da er det noe som skurrer i hodet mitt.

Jeg kjenner ingen, men hadde ikke hatt problem med å være i omgangskretsen med en. Forutsatt at han/hun ser ut som enten mann eller dame.

Jeg kan ikke forklare det, men jeg er ikke så glad i mennesker som ikke ser ut som enten mann eller dame. Jeg hadde ikke reagert med avsky, men jeg hadde kanskje vært litt mer passiv, ikke tatt kontakt og slikt.

Svaret på spørsmålet er nei. Har aldri falt meg inn å fantasere om transseksuelle. Tenner heller ikke på tanser.

Lenke til kommentar
Transeksuelle.... som du tidligere kalte chicks with DICKS?

9427253[/snapback]

Chicks with dicks er et slanguttrykk, og ikke en definisjon.

l2p and get over it

9427404[/snapback]

Så lenge vi snakker om transeksuelle (trådtittel) og ikke de ytterst ytterste få kvinner som er født med en mannelig forplantningsorgan, så er "chicks with dicks" menn med pikk. Ref. din egen link.
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...