Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tenner du på transseksuelle?

Sherra

Tenner du på transseksuelle?  

566 stemmer

1. 1. Tenner du på transseksuelle?

• Ja
      57
    • Kanskje/vet ikke/kommer an på
      66
    • Nei
      445

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jada, men jeg bare tenkte sånn forhold til om man blir sammen med en transseksuell, og går fra ham eller henne pga. av hva andre fok synes. For er du forelsket så er du forelsket, og det er jo ikke sikkert at du blir noe mindre forelsket selv om du får vite at han du dater egentlig var jente en gang.

Lenke til kommentar
Men nå er det ikke snakk om rase, det er noen som har forandret seg selv fra det som orginalt var ment fra naturen sin side.

Så du mener at de skal LIDE seg gjennom livet? Til de ikke orker mer og tar livet sitt??

For min del må de gjøre som de vil. Men jeg vil i alle fall ikke være i lag med, eller bænke en tranny.

Edit: Vist du mente om de burde opperere seg eller ikke, så er min personlige nei.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar

Er du redd for å ikke bli sosialt akseptert hvis du er sammen med en transseksuell? Eller er det det at du føler at det blir feil for deg?

Når det gjelder operasjonen er den risikofylt på mange måter, og må nok taes over flere inngrep. Likevel er det jo deres eget valg, og hvis det kan gjøre dem mer fornøyd med seg selv, er jo det bra, fremfor at de forblir deprimerte og sint på sin egen kropp resten av livet.

Endret av Shipwreck
Lenke til kommentar
Oboy, oboy, nå er jeg spent på hvilken statistikk du sitter på. =))))))

Jeg leste en artikkel om dette emnet i en avis, og der stod det at det var statistisk bevist. Og det tror jeg også. Hører i alle fall mye oftere om menn som skifter kjønn, enn damer som gjør det. For øvrig er det mange år siden jeg leste den artikkelen.

Lenke til kommentar

Hvis man er transvestitt liker man å kle seg ut som det motsatte kjønn. Hvis man er transseksuell har man skiftet kjønn. Hvis man er androgyn blir man født med begge, eller deler av både mannlige og kvinnelige kjønnsorganer, eller føler seg som både kvinne og mann på samme tid. Begrepet transseksuell gjelder for både menn og kvinner.

EDIT: Her er en artikkel om emnet. Den er fra 2004, og omhandler foreldre med barn som sier de føler seg som det motsatte kjønn. http://www.dagsavisen.no/innenriks/article261779.ece

Endret av Shipwreck
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei som fersk på forumet så vil jeg si hei til alle.

og ja jeg tenner på TS. opererte og ikke opererte.

Jeg er i ett forhold med en ikke operert fortiden. og satser på livet ut forhold.

(men det er vel noe de fleste i ett forhold håper på)

men hun er ikke norsk da. så det tar tid og er litt vanskelig og dyrt.

men ingen jenter er mer sexy en min jente :p

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Guest_wtf_*
Slapp av din hest, liker ikke transeksuelle uansett.

haha nei jeg tenner ikke på transexsuelle ( jeg er en transexsuell selv

hest? haha det rareste jeg har lest i natt.. hihi ''ler''

vel du trenger ikke å like transexsuelle jenter men du kan akseptere dem like mye som da de hvite aksepterte dere negrene ... en transexsuell person velger ikke å bli født i en's gutt kropp .. akkurat slik dere negrene ikke kan velge og bli født hvite og ikke svarte som sko malingen... okei ;)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_wtf_*
Nei, transseksualitet er ikke noe for meg.

. slutt og tenk at transexsuelle er romvesne eller noe og si nei dem er ikke noe for meg osv .. vi er like mennesker som dere ..er vi ikke ?.. har vi ikke samme utstyr mellom beina ? bortsett fra at vi fjerner den for det er så ekelt å ha den hengende som en sok opp ned...

vel du trenger ikke å like transexsuelle jenter men du kan akseptere dem like mye som da de hvite aksepterte klarte og å akseptere negrene ... en transexsuell person velger ikke å bli født i en's gutt kropp .. akkurat slik negrene ikke kan velge og bli født hvite og ikke svarte som sko malingen... okei ;)

herregud mannfolk vil aldri lære !! hvis jeg kunne få noe til å forsvinne med tankene mine ville det vært dere mannfolk:) hehe bye my bitche's

Lenke til kommentar
Gjest Guest_wtf_*
Men nå er det ikke snakk om rase, det er noen som har forandret seg selv fra det som orginalt var ment fra naturen sin side.

la oss bare si det slik at

du trenger ikke å like transexsuelle jenter men du kan akseptere dem like mye som da de hvite aksepterte dere negrene ... en transexsuell person velger ikke å bli født i en's gutt kropp .. akkurat slik dere negrene ikke kan velge og bli født hvite og ikke svarte som sko malingen... okei ;)

og jeg vet at om det hadde vært en kur til den type problemet ''svartinger'' så hadde dere brukt det for å bli hvite . men desverre den type hjelpen har vi ikke klart å utforske enda . enn at en transexsuell blir opperert og får happy life

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Det er mange som har hva Pronobransjen kaller "shemales" som en fantasi. Jeg har det selv, og hadde ikke hatt noe imot å ha sex med en, sålenge h*n så ut som en kvinne.

Er den som tar imot som er homo, det innebærer selvsagt ikke hele pakken om man har sex med en "trans", de som har vært menn før ble jo kvinner for å inneha kvinnens rolle, både seksuelt og sosialt.

Om jeg hadde møtt på en "trans" jeg ble tent av på byn, og kom hjem i sengen til at hun hadde manlig kjønnsorgan ville jeg nok snakket litt først, regler og slikt! Men jeg hadde ikke vært frastøtende, ettersom jeg tente på h*n ville det vært det rette for meg :)

Skulle gjerne hatt en slik pulevenn, bortsett fra at det er et meget tabubelagt område og at jeg har en kjæreste, dessuten er ikke Norge stedet man finner en overflod av slike.

100% heterofil, med fantasier.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Opprett ny...