remitv Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Hei! Jeg har et hovedkort liggende som bruker en gammel ram type. vet ikke hvilken, men den er kortere enn sd-rammen. Det jeg lurer på er om dere vet om det er mulig å få kjøpt denne type ram lengre(vist dere skjønner hvilken type jeg mener da) Og vist det går, hvor? Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Hmm... SIMM kanskje? Men du må nok regne med å betale dyrt for gammel RAM. Se på www.komplett.no. Lenke til kommentar
dho Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Hvis IC kretsene (svarte små dingsebomsene) står ut på begge sider er det sannsynligvis Edo-ram... :google: Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 :google: is your friend! må nok betale mye penger for gammel ram, hvis du ikke får kjøpt brukt av en kamerat eller no Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Har noen 4mb brikker liggende hjemme, lol Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 :google: is your friend! må nok betale mye penger for gammel ram, hvis du ikke får kjøpt brukt av en kamerat eller no Den var ikke nødvendig google is your friend? remitv Han har mest sannsynlig edo ram slotter(DIMM) 72pin. kan vel og bare telle antall pinner i ram slotten så har du svaret. Er det 168 DIMM PIN er det sd-ram. http://www.komplett.no/k/kl.asp?AvdID=1&Ca...pID=6&t=204&l=2 edo ram brikker 72pin http://www.komplett.no/k/kl.asp?AvdID=1&Ca...ID=4&t=1502&l=2 sd-ram brikker 168pin Lenke til kommentar
Zink Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Hei! Jeg har et hovedkort liggende som bruker en gammel ram type. vet ikke hvilken, men den er kortere enn sd-rammen. Det jeg lurer på er om dere vet om det er mulig å få kjøpt denne type ram lengre(vist dere skjønner hvilken type jeg mener da) Og vist det går, hvor? Takker på forhånd! Hvorfor kjøpe når du kan svinge innom den kommunale skroten og pelle gratis ( 2-sidet og sett i parvis ). Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 jepp, hør på skoler i nærområdet om de kaster noen gamle pc'er, der kan du finne mye, hør med venner, mange som har det liggende. Har en kompis som hadde en full toliters isboks med gammel ram. De var sikkert fine inntil hans lillebror brukte de som leketøy Lenke til kommentar
remitv Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg fikk noen ram brikker av en kompis som ikke brukte de lengre... Det er simm brikker jeg trengte. Takk for alle svar..... Lenke til kommentar
JonV Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 :-? Hmm heiv en bunke med sånne på jobben her omdagen Lenke til kommentar
Helt1 Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 btw noen som har noen 16, 32 eller 64mb simm brikker jeg kunne fått? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå